مرتضی زبردست

نقش آفرینی در جلب و جذب جوانان به بازار کار و کمک به رشد تولید یکی از اهداف مهم خانواده صنعت از جمله مدیران گروه صنعتی ایران خودروست.
شرکت تام به عنوان بازوی توانمند فنی، مهندسی و پیمان کاری گروه صنعتی ایران خودرو در دهه سوم فعالیت مستمر خود تا کنون موفقیت های کم نظیری داشته و در ادامه این مسیر نیز با تجربه بیش تر برنامه ریزی مفصل تری برای سال های آتی دارد.
مهندس میرزافلاحی، معاون منابع انسانی شرکت تام با ذکر این مطلب در گفت و گو با سایت چند ثانیه گفت: نکته مهمی که امروز مورد توجه مدیران ارشد ما منجمله دکتر پیرمحمدی و مهندس نقی پور، مدیر عامل و قائم مقام اجرایی شرکت تام قرار گرفته حل مسأله مسکن کارکنان خصوصآ اجاره نشین های این مجموعه است.
وی افزود: قبلآ هم در این خصوص اقدام هایی صورت گرفته ولی به دلایل مختلف اجرایی نشده است که امیدواریم با تلاش مضاعف بتوانیم در اطراف تهران و شهرهای شمال کشور به انجام این مهم نائل آئیم.
معاون انرژیک و ۵۳ ساله شرکت تام در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به کار ماندگاری که مهندس دانشیان، معاون وقت منابع انسانی ایران خودرو انجام داد و گروهی از همکاران سابق را در شهر هشتگرد صاحب خانه کرد یادآور شد: بنده آن زمان رئیس کمیته قیمت گذاری واحدهای مسکن مهر شهر هشتگرد بودم و از نزدیک به پیچ و خم های این کار آشنا شدم و خوش حالم بعد از سختی های زیادی که متحمل شدیم بالأخره عده ای از کارکنان بزرگ ترین خودروساز خاورمیانه صاحب خانه شدند.
مرد ورزشی و کاراته کای دیروز شهر تنکابن که امروز فقط هفته ای یک جلسه، آن هم یک خط در میان به تمرین والیبال می پردازد در باره ورزش این شرکت هم تصریح کرد: بعد از هفته اول مرداد ماه که تعطیلات تابستانی شرکت تام ایران خودرو خاتمه می یابد با مصوبه ای که ان شاالله دریافت خواهیم کرد برنامه های ورزشی کارکنان و فرزندان پرسنل را نیز به نحو مطلوب انجام خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید