🔹به نظر می‌رسد ‌‌فهرست بازیکنان خروجی سرخ‌پوشان در بازار تابستانه بیش از فصول اخیر خواهد بود .

🔹بیرانوند و ذخیره‌اش باهم می‌روند: جالب آنکه در کنار او، گفته می‌شود بعد از جدایی قرضی احمد گوهری از پرسپولیس، او به دنبال دریافت رضایتنامه‌اش است و اگر اتفاق خاص و غیرمنتظره‌ای رخ ندهد، نام بیرانوند و گوهری در صدر فهرست خروج سرخ‌پوشان جای خواهد گرفت.

🔹خطر فروپاشی خط دفاع:وحدت هنانوف بعد از پایان فصل، پایان همکاری‌اش با پرسپولیس را اعلام کرد تا او رسماً به اولین بازیکن خروجی سرخ‌پوشان در بازار تابستانه تبدیل شود.ددانیال اسماعیلی‌فر با مدیران باشگاه پرسپولیس برای امضای قرارداد جدید به توافق نرسیده در غیاب اسماعیلی‌فر، پرسپولیس در جناح راست خط دفاعی خود به مشکل خواهد خورد.

🔹گئورگی گولسیانی قراردادش با پرسپولیس به پایان رسیده . مذاکرات با فرشاد فرجی و علی نعمتی برای ادامه همکاری ثمربخش نبوده و همین مسئله باعث شده تا زمزمه‌هایی درباره جدایی این 2 مدافع هم به میان آید!

🔹ترابی که با مدیران باشگاه پرسپولیس در زمینه تمدید قراردادش به توافق نرسیده.در میان این خبرهای بد، تمدیدی‌های پرسپولیس هم خیلی چشمگیر نیستند و هواداران را راضی نکرده‌اند. تا امروز وحید امیری، سروش رفیعی و مرتضی پورعلی‌گنجی با پرسپولیس تمدید کرده‌اند که هر 3 بالای ۳۰ سال دارند.

دیدگاهتان را بنویسید