خسرو کفیلی

قویترین مرد ایران در رقابتهای قهرمانی کشور از عملکرد خود در این مسابقات ناراضی است.
علیرضا یوسفی وزنه بردار فوق سنگین مازندرانی که در رقابتهای قهرمانی کشور در اصفهان با کسب مدال طلای مجموع این وزن عنوان قوی ترین مرد ایران را به خود اختصاص داد با بیان این مطلب گفت : از عملکردم در این مسابقات اصلا راضی نیستم با اینکه در تمریناتم در قائمشهر وزنه های بیشتری را مهار کرده بودم ولی نمی دانم چرا در روز مسابقات نتوانستم این وزنه ها را مهار کنم .
او که در رقابتهای قهرمانی کشور دو مدال طلا در حرکات دو ضرب و مجموع و یک برنز در حرکت یک ضرب به گردن آویخت ، افزود : با اینکه در تمرینات وزنه ۱۹۰ کیلوگرم را به دفعات مهار کرده بودم ولی در روز مسابقه بیشتر از ۱۷۸ کیلوگرم نتوانستم وزنه بزنم .
با اینکه در حرکت یک ضرب ازحریفان خود عقب ماندم ولی در حرکت دو ضرب این عقب ماندگی را جبران کردم و مدال طلای حرکت دو ضرب و مجموع را نیز از آن خود کردم .
رکوددار دسته فوق سنگین رقابتهای جوانان جهان در باره سطح پیکارهای قهرمانی کشور گفت : مسابقات در سطح خوبی برگزار شد و شرکت کنندگان رقابت خوبی را در اوزان مختلف از خود به نمایش گذاشتند و حدنصابهای خوبی نیز به ثبت رسید.
یوسفی در باره بازگشت دوباره اش به اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران اظهارداشت : پس از انجام عمل جراحی بر روی پای مصدومم از اواخر سال گذشته دیگر به اردوهای تیم ملی وزنه برداری ایران دعوت نشده ام ولی انتظار دارم بزودی با حضوردر اردوی تیم ملی خود را برای شرکت در رقابتهای پیش رو به همراه دیگر وزنه برداران آماده کنم .
ملی پوش سابق وزنه برداری کشورمان گفت : کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران پیش از آغاز رقابتهای قهرمانی کشور در اصفهان ، اعلام کرده بود از بهترین های این مسابقات برای شرکت در اردوی تیم ملی دعوت خواهد کرد که امیدوارم من نیز جزو دعوت شدگان به اردوی تیم ملی باشم .
او در ادامه اظهارداشت : من سرباز وطنم هستم و هر زمان که کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران از من دعوت کند با حضور در اردوی تیم ملی خود را برای شرکت در رقابتهای آینده آماده خواهم کرد.
وی با اشاره به سه رویداد پیش رو که قرار است تیم ملی وزنه برداری ایران در آنها شرکت کند، گفت : رقابتهای وزنه برداری قهرمانی غرب آسیا ، پیکارهای قهرمانی داخل سالن قهرمانی آسیا و رقابتهای جهانی بحرین سه رویدادی هستند که تیم کشورمان قرار است در آنها شرکت کنند ، در صورت حضورم در اردوی آمادگی تیم ملی تمام تلاش خود را انجام خواهم داد تا در صورت حضور در یکی از این مسابقات بهترین نتیجه را کسب و افتخاری دیگر برای کشورم به ارمغان آورم .
ملی پوش سابق فوق سنگین وزنه برداری کشورمان در باره وضعیت علی داودی ملی پوش فوق سنگین کشورمان که سهمیه حضور در بازی های المپیک پاریس را کسب کرده است نیز گفت : داودی وزنه بردار با تجربه ای است که سابقه حضور در بازی های المپیک دارد. این وزنه بردار کار بسیار سختی در پاریس خواهد داشت چرا که بهترین های این رشته ورزشی سهمیه حضور در بازی های المپیک پاریس را کسب کرده اند ولی من معتقدم که داودی نیز برای ایستادن بر یکی از سکوهای قهرمانی شانس دارد

دیدگاهتان را بنویسید