یکی از اولین نگرا‌نی‌ها برای هر فرد یا خانواده‌ای می‌تواند هزینه‌های کمرشکن جابه‌جایی وسایل از خانه قدیمی به خانه جدید باشد.

کف و سقف هزینه‌های جابه‌جایی وسایل چقدر است؟باربری مشهوری که خدماتش را در تهران و چند شهر بزرگ دیگر ارائه می‌دهد می‌گوید کف قیمت‌ها از سه میلیون تومان شروع می‌شود. این موسسه برای شما زمان مشخص نمی‌کند و مسائلی مانند تعداد طبقات، مسیر و… تعیین‌کننده قیمت‌ها هستند.

هزینه باربری با استفاده از اپلیکیشن‌ها:یکی از این اپلیکیشن‌ها که شناخته‌ شده‌تر از بقیه است، در ابتدا از شما می‌خواهد که تعیین کنید با کدام یک از ماشین‌های وانت یا کامیون قصد اسباب‌کشی دارید. بعد باید روی نقشه مبدا و مقصد خود را تعیین کنید. مثلا اگر بخواهید از محله‌ای مثل سهروردی به نزدیکی‌های ولیعصر در تهران اسباب‌کشی کنید که مسیری نسبتا کوتاه است، به شما می‌گوید که هزینه کامیون به تنهایی حدود ۹۰۰ هزار تومان است.

خدمات بسته‌بندی: مثلا برای بسته‌بندی مبل هفت نفره، باید یک میلیون و ۱۳۵ هزار تومان هزینه کنید و هر صندلی ناهارخوری ۲۰۰ هزار تومان هزینه بسته‌بندی دارد و اگر یک میزناهارخوری شش نفره داشته باشید به ۶۲۰ هزار تومان پول نیاز خواهید داشت./ هفت صبح

دیدگاهتان را بنویسید