✍️ سید عبدالجواد موسوی

🔹وقتی در مناظره های انتخاباتی پدیده این دوره از انتخابات گفت: «سه سال است که آقای زنگنه می خواهد با آقای جلیلی مناظره کند، چرا مناظره قبول نمی شود؟»، جلیلی گفت: «جای متهم در دادگاه است نه در تلویزیون». انصافا جواب هوشمندانه ای بود و از معدود مواردی که جلیلی توانسته بود پاسخ خوبی به حملات پورمحمدی تدارک ببیند. البته اعتماد به نفس جلیلی هم در این پاسخ بی تاثیر نبود.

🔹پرونده آقای زنگنه به قول شما سال هاست که تشکیل شده. چرا تا کنون به آن رسیدگی نشده؟ اگر آقای خاتمی مانع بوده چرا در دولت معجزه هزاره سوم کسی پیگیری نکرد؟ اگر آقای روحانی مانع بوده چرا دولت آقای رئیسی دستور رسیدگی به آن را صادر نکرد؟ اگر بگویید پیگیری این پرونده ربطی به دولت ها ندارد و برعهده قوه قضاییه است باید پرسید چرا در دوره زمامداری آقای رئیسی در قوه قضائیه تکلیف این پرونده روشن نشد؟ این ها را مردم باید بدانند.
از حضرت علی(ع) که بالاتر نیستید، هستید؟ دادگاه او و آن یهودی را که به خاطر دارید؟ همان دادگاهی که در نهایت حضرت علی(ع) محکوم شد!

🔹بالاخره مردم ولی نعمت ما هستند یا نیستند؟ مردم که فقط یک برگه رای نیستند برادر من! بسیاری از این مردم برایشان شبهه پیش آمده.

دیدگاهتان را بنویسید