🔹با گذشت چند روز از اعلام نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری، علی کریمی، اسطوره سابق فوتبال کشورمان، با اشاره به اینکه زندگی نرمال خود را از دست داده، گفت: «اینجا در خارج از کشور، اپوزیسیون به من می‌گوید بی‌سواد و کسی که فهم سیاسی ندارم؛ باشه شما خوبید! اینجا همه به جان هم افتادند؛ شما خودتان نون‌دونی راه انداخته‌اید و هر کدام از شما ادعای رهبری دارید!»

🔹بی‌شک تعداد کمی از افرادی که به اپوزیسیون پیوسته‌اند، مواضع ضدامنیتی داشته‌اند و با جمع کثیری از این افراد می‌توان با رأفت اسلامی برخورد کرد. برای تحقق این هدف، نیازمند مجموعه‌ای از اقدامات در دستگاه‌های متولی هستیم. پیش از هر چیز، باید فضای کار برای هنرمندان و ورزشکاران در دولت چهاردهم به گونه‌ای باشد که کرامت انسانی و جایگاه آنها محترم شمرده شود و در کسب و کار فرهنگی و ورزشی آنها خللی ایجاد نشود.

🔹در صورتی که این شرایط فراهم شود، احتمالا تعداد بیشتری از افرادی که به خارج از کشور مهاجرت کرده‌اند، خواستار بازگشت خواهند بود. یکی از دلایل مهاجرت نخبگان و سلبریتی‌ها به خارج از کشور، وجود محدودیت‌ها و فشارهای مختلف در حوزه‌های کاری و شخصی آنان است.

دیدگاهتان را بنویسید