خسرو کفیلی

دو ملی پوش وزنه برداری ایران در رقابتهای وزنه برداری بازی های المپیک پاریس حق هیچ گونه اشتباهی ندارند.
اکبر خورشیدی فر مربی اسبق تیم ملی وزنه برداری ایران و دستیار یوردان گئورگی ایوانف در آستانه اعزام علی داودی و میرمصطفی جوادی دو ملی پوش وزنه برداری کشورمان به پاریس با بیان این مطلب گفت : این دو وزنه بردار و کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران برای کسب مدال از این رویداد مهم حق هیچگونه اشتباهی را ندارند.
او افزود : هرگونه اشتباه از سوی کادر فنی تیم ملی وزنه برداری در انتخاب و گرفتن وزنه برای دو ملی پوش کشورمان و تعلل در زدن وزنه های انتخابی از سوی ملی پوشان در رقابتهای دسته های به اضافه ۱۰۹ و ۸۹کیلوگرم پیکارهای وزنه برداری بازی های المپیک پاریس باعث خواهد شد که ملی پوشان کشورمان از کسب مدال بازبمانند.
مربی اسبق تیم ملی وزنه برداری ایران با اشاره به رقابت نزدیک وزنه برداران کشورهای مختلف در اوزان مختلف در پاریس اظهارداشت : دو ملی پوش وزنه برداری ایران که در طول ماه های اخیر با حضور در اردوهای آمادگی تیم ملی به سختی به تمرین پرداختند در روز مسابقه برای اینکه یکی از سکوهای قهرمانی را فتح کنند باید هر شش حرکت خود را به درستی انجام دهند و کادر فنی تیم ملی به درستی برای آنان وزنه انتخاب کنند در غیر این صورت کسب مدال از این رویداد مهم بسیار دشوار خواهد بود.
خورشیدی فر گفت : حریفان داودی و جوادی در پاریس نیز بسان آنان متحمل زحمات بسیاری برای حضور قدرتمند دراین بازی ها شده اند و هیچ یک از آنان را نباید دست کم گرفت.
او با تقدیر از عملکرد کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران گفت : کادر فنی تیم ملی حرفه ای عمل کرده و گزارشی از وضعیت و میزان رکوردهایی که توسط داودی و جوادی در اردوهای آمادگی به ثبت رسیده است ارائه نکرده است که این امر سبب می شود که توقعات از این دو وزنه بردار بالا نرود.
خورشیدی فر تصریح کرد : علاقه مندان به این رشته ورزشی در انتظار حضور این دو وزنه بردار بر روی تخته در مهمترین رویداد ورزشی جهان هستند که امیدوارم حاصل کار آنان دو مدال خوش رنگ برای کشورمان باشد.
مشاور فنی سابق تیم ملی وزنه برداری بانوان ایران در باره وضعیت این رشته ورزشی نیز گفت : وزنه برداری ایران در دوره علی مرادی رییس سابق فدراسیون وزنه برداری در کشورمان راه اندازی شد و با گذشت چند سال از راه اندازی این رشته ورزشی شاهد رشد آن هستیم .
به نظر من وزنه برداری بانوان در ایران ، ریل گذاری شده و آینده درخشانی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید