مرتضی زبردست

رقابت های فوتبال لیگ نخبگان آسیا برای سپاهان میزبان با شکستی تلخ و غیرمنتظره مواجه شد که حتی صدای اعتراض تماشاگران اصفهانی را هم درآورد.
شکست چهار بر یک سپاهان مقابل شباب الاهلی امارات در زمین به اصطلاح چمن ورزشگاه نقش جهان، حاصلی جز تأسف برای فوتبال ما نداشت.
تیم سپاهان که یک ساعت اول بازی را با تک گل مهدی محبی در دقیقه ۴۴ با پیروزی پشت سر گذاشته بود پس از ورود سردار آزمون، در دقیقه ۶۱ دروازه خود را توسط همین بازیکن که از آکادمی باشگاه سپاهان به روسیه ترانسفر و بازی در تیم روبین کازان را تجربه کرد بازشده دید.
سردار که طی ۱۲ سال گذشته در فوتبال اروپا درخشش قابل توجهی داشت اخیرأ چند ماهی در آلمان و ایتالیا از روزهای اوج خود فاصله گرفت و نهایتأ به تیم عربی الاهلی پیوست و در اولین دیدار رسمی برای تیم جدید، دروازه تیم سابق خود را باز کرد تا به روایت یکی از اصفهانی های مقیم تهران، گل به خودی زده باشد!
سپاهان بعد از دریافت گل مساوی در حالی که امیر قلعه نویی، سرمربی تبم ملی فوتبال کشورمان نیز در ورزشگاه نقش جهان حضور داشت سه بار دیگر هم دروازه خود را برابر بازیکنان نه چندان مطرح شباب الاهلی باز شده دید و تعویض های مورایس، سرمربی تیم میزبان نیز مشکل تیم سپاهان را برطرف نکرد.
بازیکنان و مربیان تیم های میهمان و میزبان از کیفیت زمین مسابقه گله مند بوده و اصفهانی ها که چنین باختی را پیش بینی نمی کردند نگران رقابت های لیگ بیست و چهارم و قوانین دست و پا گیر فدراسیون فوتبال بودند.

دیدگاهتان را بنویسید