دفتر روحانی در انتقاداتی تند نسبه به برنامه پخش شده از صدا و سیما نوشته است:

🔹این سازمان سال‌هاست تبدیل به یک تریبون یک‌طرفه شده و امیدی به پاسخگویی در آن و یا عذرخواهی از آن نیست؛ کار صداوسیما و «کارشناسان»! به کجا کشیده که یک روزنامه اسرائیلی منبع مورد وثوق آن‌ها شده است.

🔹کار صداوسیما و «کارشناسان»! به کجا کشیده که یک روزنامه اسرائیلی منبع مورد وثوق آن‌ها شده است! خبری چنین مهم چرا فقط در یک منبع اسرائیلی نوشته شده و در طی این سال‌ها کسی نتوانسته آن را حتی تأیید کند؟ اینکه برای به زعم خود تخریب دکتر روحانی و تفکر اعتدالی و تعامل‌گرایانه، به اسرائیلیات توسل جسته‌اند، عیار واقعی مدعیان را آشکار می‌کند.

🔹 آقای جبلی! صداوسیما نه تنها افتخار مرجعیت رسانه‌ای، وثوق و اعتماد اجتماعی و رضایت و تعداد بییندگان را از دست داده که با این راهی که رفته، در رعایت اخلاق اسلامی نیز شکست‌ خورده است. این تکاپوها برای دیده شدن و سکوت رضایتبخش در مقابل تخریب‌ها، نه اعتباری برای شما و سازمانتان می‌آورد و نه اعتمادی می‌افزاید، جز اینکه به همگان اثبات کند که صداوسیما نقش پوششی‌های انتخابات را ادامه و عصبانیت خود را از نتیجه انتخاب مردم بروز می‌دهد. گرچه همچنان حق شکایت برای طرح این ادعاهای خلاف واقع محفوظ است.

دیدگاهتان را بنویسید