خسرو کفیلی

کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران نیاز مبرم به حمایت همه جانبه و زمان دارد.
کوروش باقری ملی پوش سابق وزنه برداری ایران و مشاور فنی فعلی تیم ملی وزنه برداری بانوان کشورمان با پایان رقابتهای وزنه برداری بازی های المپیک پاریس و عدم کسب مدال از سوی علی داودی و میرمصطفی جوادی دو ملی پوش کشورمان در این بازی ها این مطلب را عنوان کرد.
باقری گفت : نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران به همراه دستیارانش بیش از یک سال است که هدایت تیم ملی وزنه برداری ایران را برعهده گرفته است و در این مدت تغییرات بسیاری در این تیم صورت گرفته است.
من معتقدم که با توجه به تغییرات صورت گرفته در تیم ملی وزنه برداری ایران و دعوت از شماری از وزنه برداران جوان و آینده ساز در این تیم ، نصیرشلال و دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی نیاز مبرم به زمان دارند.
هم اکنون میانگین سنی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران ۲۰ و یا ۲۱ سال است و بزرگترین آنان علی داودی و میرمصطفی جوادی با ۲۵ سال سن هستند.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران نتیجه زحماتش را در یک سال گذشته در رقابتهای جهانی بحرین و یا پیکاهای جهانی سال آینده خواهد گرفت.
سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری ایران در باره عملکرد دو ملی پوش کشورمان در بازی های المپیک پاریس اظهارداشت : داودی و جوادی تمام تلاش خود را انجام دادند تا بهترین نتیجه را در این بازی ها کسب کنند که متاسفانه این چنین نشد ولی همگان به خوبی می دانند که هر ورزشکار مطرحی که در این بازی ها شرکت می کند ، به منظور کسب افتخار برای خود و کشورش گام به این رویداد مهم می گذارد.
ملی پوش سابق وزنه برداری ایران در باره عملکرد سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری و دیگر اعضای کادر مدیریتی این فدراسیون گفت : در دو سال گذشته که انوشیروانی ریاست فدراسیون وزنه برداری را برعهده گرفته است ، گام های مهمی در بخش های زیر ساختار ، استعدادیابی و … صورت گرفته است که بزودی نتایج آن را شاهد خواهیم بود.
در این مدت در بخش استعدادیابی وزنه برداران با استعدادی شناسایی و هم اکنون در تیم های ملی وزنه برداری رده های گوناگون سنی ایران عضویت دارند.
در بخش زیرساختار ها کمپ تیم های ملی وزنه برداری ایران بازسازی و در اختیار وزنه برداران قرار گرفته است و صفحه ، میله و هالتر نیز خریداری و در اختیار هیات های استانی قرار گرفته است.
با وجودی که کارهای خوبی در این مدت از سوی مسوولان جدید فدراسیون وزنه برداری صورت گرفته است ولی افراد جامعه خواستار کسب مدال از سوی ملی پوشان وزنه برداری کشورمان در بازی های المپیک پاریس بودند که خواسته به حقی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید