مرتضی زبردست

قهرمان فصل قبل در اولین بازی لیگ جدید مقابل ذوب آهن اصفهان در اراک متوقف شد اما قضاوت در مورد پرسپولیس نباید عجولانه و شتاب زده باشد.
مرتضی فنونی زاده، مدافع دهه شصت سرخ های تهران ضمن بیان این مطلب در گفت و گو با سایت چند ثانیه گفت: ما عادت کردیم همیشه اول فصل همین جملات کلیشه ای را تکرار و آمادگی و هماهنگی تیم ها را به بعد از هفته چهارم موکول کنیم.
وی افزود: وقتی تیم ها اول فصل بدن سازی کرده، چند بازی تدارکاتی انجام می دهند و راهی اردوی خارجی می شوند دیگر عدم آمادگی و ناهماهنگی بازیکنان را باید شوخی آغاز فصل به حساب آورد که بنده هم در این زمینه ید طولایی دارم !
ملی پوش سابق فوتبال کشورمان راجع به چیده مان تیم مورد علاقه خود نیز تصریح کرد: گاریدو به مرور نسبت به ترکیب هماهنگ با نقطه نظرات خود به جمع بندی لازم خواهد رسید، برنامه های تاکتیکی او آن طور که بنده تشخیص دادم نیاز به مهاجم سرزن دارد که حداقل در بازی نخست علی پور و آل کثیر این ویژگی را نداشتند.
پیشکسوت خوش صحبت پرسپولیس راجع به دیدار دوم قهرمان فصول گذشته در تبریز نیز یادآور شد: پرسپولیس مقابل تراکتور قطع به یقین نمایش بهتری خواهد داشت و به خیلی از حرف و حدیث های هفته های اخیر پاسخ مناسب خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید