🔹مراسم قرعه‌کشی لیگ نخبگان هم انجام شد و حالا می‌دانیم که استقلال و پرسپولیس در این مسابقات باید میزبان تیم‌های الغرافه قطر، النصر عربستان، پاختاکور ازبکستان و الشرطه عراق باشند. استقلال یک ماه دیگر باید از الغرافه پذیرایی کند و پرسپولیس دو هفته بعد میزبان پاختاکور خواهد بود.

🔹هر دو تیم میزبان النصر عربستان هم خواهند بود و از همین حالا ذوق و شوق رویارویی با رونالدو و یارانش حسابی فضای فوتبال ایران و هواداران این تیم را تحت تاثیر قرار داده است. اما همین ذوق و شوق حسابی کور می‌شود وقتی یادمان می‌افتد که وضعیت استادیوم آزادی تا زمان برگزاری این بازی‌ها مشخص نیست. البته از همین حالا اعلام شده که بازی‌های اول دو تیم در لیگ نخبگان باید در ورزشگاهی به غیر از آزادی برگزار شود اما این نگرانی وجود دارد که استادیوم آزادی به بازی استقلال و النصر در هفته سوم این مسابقات هم نرسد!

🔹 فکرش را بکنید. بازی به این مهمی، با آن همه ستاره و فوق‌ستاره در تیم رقیب، باید در ورزشگاهی غیر از ورزشگاه خانگی استقلال برگزار شود. واقعا چقدر تلخ و دردناک است که فرصت به این بزرگی و مهمی از دست برود. حتی یک رضا رشیدپور هم نداریم که به ما وعده بدهد این ورزشگاه به آن بازی خواهد رسید. بنده خدا یک بار این کار را کرد و پشیمان شد.

🔹با همه این‌ها، امیدواریم معجزه‌ای رخ بدهد و این بازی در آزادی برگزار شود؛ یک آزادی آماده و زیبا که آبروی ما را بخرد. اصلا دل‌مان نمی خواهد بعد از بازی در هر استادیوم دیگری، بازیکنان حریف توئیت بزنند و آرزو کنند که دیگر برای بازی به ایران نیایند!

دیدگاهتان را بنویسید