✍️ #چند_ثانیه

🔹مدتی است که بازار گمانه‌زنی درباره وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور جدید، داغ است و حالا که جلسات رای اعتماد شروع شده، داغ‌تر، اما “داغ” برای چه کسانی؟ واکنش نسل تازه را می‌بینید؟ در حقیقت عدم واکنش آنها را؟ مقایسه کنید با واکنش نسل معروف دهه شصتی، که در خرداد تا مرداد سال ۱۳۷۶، چگونه پیگیر وزرای سیدمحمد خاتمی بود!

🔹این ایام، مصادف بوده با المپیک پاریس و ۲ نفری که اخبار و حواشی، پیرامون آنها داغ بوده؛ مبینا نعمت‌زاده که بعد از کسب مدال برنز، درخواست کرده برود بدون کنکور، پزشکی بخواند و رضا علیپور که در نهایتِ امکانات نداشتن، تعظیم و احترام ورزشکاران سنگنورد مطرح جهان را در پی داشته و ولوله اینستاگرامی واکنش‌ها به تلاش و تمرین‌های او، به رغم مدال نیاوردن، بسیار فراتر از هم‌رشته‌ای‌هایش و هموطنانش بوده.

🔹حالا آقایان و حضرات!
کلاه‌تان را قاضی کنید!
این حد از بی‌توجهی نسل جوان به خودتان را می‌بینید؟

🔹می‌بینید چگونه بی‌تفاوتند به داد و فریادهای شما؟
این نسل با این انتخابِ واکنش و عدم واکنش، دارد به تازه‌ترین شکل ممکن فریاد می‌زند که اولویت‌هایش چیست و کاری به کارتان ندارد، مگر اینکه به آنها نگاه و توجه کنید!
این نسل دارد‌ می‌گوید اگر کاری برای ما کردید، ممنون، دم‌تان گرم و وظیفه‌تان بوده، منت نگذارید. اگر هم کاری برای ما نکردید، بسیار خوب، مسیر ما بیش از گذشته از شما جداست!

دیدگاهتان را بنویسید