خراسان نوشت:

🔹در جلسه محاکمه‌ای علنی در خصوص قتل زن ۴۵ ساله به دست دامادش که صبح روز گذشته در سالن اجتماعات دادگستری خراسان رضوی به ریاست قاضی هادی دنیادیده و مستشاری قاضی محمدرضا جعفری رسمیت یافت، ابتدا اولیای دم بر خواسته صدور حکم قصاص نفس برای داماد سابق خود اصرار کردند.

🔹در همین حال محمد، پسر مقتول، با اجازه رئیس دادگاه به تشریح ماجرای روز حادثه در مرداد سال ۱۴۰۰ پرداخت و گفت: «وقتی شوهرخواهرم خودرو را در خیابان محل زندگی‌مان (قاسم‌آباد) پارک کرد، من در حالی که چوبی در دست داشتم به سوی او حمله‌ور شدم و شیشه خودرو را شکستم. در همین حال پدرم خطاب به دامادمان فریاد زد که برو وگرنه دعوا می‌شود، ولی یاسر گاز خودرو را فشرد و مادرم را زیر گرفت.

🔹پاهای مادرم زیر سپر خودرو گیر کرده بود که ما با سروصدا خودروی ساینای دامادمان را متوقف کردیم و آن را حدود یک تا یک متر و نیم عقب‌تر هل دادیم تا مادرم را بیرون بکشیم، ولی در حالی که چرخ جلوی سمت شاگرد روی پهلوی مادرم قرار گرفته بود و لاستیک بکسوات می‌کرد، او باز هم پدال گاز را فشرد تا حدی که پیکر خون‌آلود مادرم را چند متر روی کف آسفالت خیابان کشید و سپس از محل گریخت. ما هم با اورژانس تماس گرفتیم ولی مادرم جان خود را از دست داد.»

دیدگاهتان را بنویسید