اری ایران اشاره کرد و گفت : جوانان مستعدی از سال گذشته به اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران فراخوانده شده اند که پیشرفت چشمگیری در طول یک سال گذشته داشته اند.
این وزنه برداران جوان به حدنصاب هایی رسیده اند که برخی از این رکوردها نزدیک رکوردهای جهانی است .
میانگین سنی این وزنه برداران ۲۰ سال است که نشان از جوان بودن تیم ملی وزنه برداری ایران است. :
محمدپور در ادامه به رسیدگی به وضعیت هیات های وزنه برداری استان ها توسط مدیریت فعلی فدراسیون وزنه برداری نیز اشاره کرد و گفت : من به جرات می گویم که از زمانی که مدیریت فعلی فدراسیون وزنه برداری هدایت این فدراسیون را برعهده گرفته است وضعیت هیات های وزنه برداری استان ها از لحاظ مالی و امکانات بسیار بهتر شده است و شرایط آنها رو به جلوست.
افزون بر آن اردوهای آمادگی تیم های ملی وزنه برداری ایران در رده های گوناگون سنی در شرایط بسیار مطلوبی برگزار می شود و دیگر از کمبود غذا ، مکمل ها و … در این اردوها خبری نیست.
علاوه بر آن از زمانی که سجادانوشیروانی به عنوان رییس فدراسیون وزنه برداری برگزیده شده است او شرایط حضور تیم های ملی کشورمان در تمامی رقابتهای قاره ای ، جهانی و … فراهم کرده است.
ملی پوش سابق وزنه برداری ایران تصریح کرد : رییس فدراسیون وزنه برداری از تمامی پیشکسوتان این رشته ورزشی خواسته است نقدهای خود را در خصوص عملکرد او چه مثبت و چه منفی ارائه دهند چرا که هدف غایی تمامی خانواده وزنه برداری پیشرفت این رشته ورزشی و بازگشت به دوران اوج وزنه برداری است.

دیدگاهتان را بنویسید