خسرو کفیلی

کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران یک فرصت دیگر به رضا دهدار ملی پوش سابق وزنه برداری کشورمان داد تا خود را برای شرکت در رقابتهای جهانی بحرین آماده کند.
رضا دهدار ملی پوش سابق دسته ۱۰۲ کیلوگرم تیم وزنه برداری ایران فروردین ماه گذشته و پس از ناکامی در رقابتهای جام جهانی تایلند که آخرین رویداد گزینشی بازی های المپیک پاریس محسوب می شد ، دیگر به اردوی تیم ملی دعوت نشده بود.
این وزنه بردار رامهرمزی پس از آنکه شرکت در بازی های المپیک پاریس را از دست داد از لحاظ روحی و روانی دچار افت شدیدی شد و همین امر باعث شد که او مدتی از صحنه رقابتهای این رشته ورزشی دور بماند.
با ابقای نواب نصیرشلال در پست سرمربیگری تیم ملی وزنه برداری ایران ، نصیرشلال از ۱۶ وزنه بردار جوان و با تجربه برای شرکت در اردوی تیم ملی وزنه برداری کشورمان دعوت به عمل آورد که نام دهدار نیز در میان اعضای این فهرست مشاهده می شود.
دهدار به همراه ۱۵ وزنه بردار دیگر با حضور در اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران که در کمپ تیم های ملی وزنه برداری دایر می شود زیر نظر کادر فنی تیم ملی تمریناتشان را برای شرکت در رقابتهای جهانی بحرین که آذر ماه سال جاری در منامه برگزار می شود ، انجام خواهند داد .
کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران در فهرست خود از علی داودی و میرمصطفی جوادی دو ملی پوش اوزان به اضافه ۱۰۲ و ۸۹ کیلوگرم ایران که به تازگی در رقابتهای وزنه برداری بازی های المپیک پاریس در اوزان خود عناوین چهارم و پنجم را کسب کردند نیز برای شرکت در این اردو دعوت کرده است.
این دو وزنه بردار که پیش بینی می شد پس از شرکت در مهمترین رویداد ورزشی جهان مدتی را به استراحت و ریکاوری بپردازند ، طبق نظر کادر فنی تیم ملی می بایست به همراه دیگر دعوت شدگان به اردوی تیم ملی خود را برای شرکت در رقابتهای جهانی بحرین که از اهمیت بسیاری برخوردار است ، آماده کنند.
در فهرست دعوت شدگان به اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران نام یک وزنه بردار اردبیلی نیز مشاهده می شود که اولین حضورش را در اردوی تیم ملی تجربه خواهد کرد.
رضا باغی وزنه بردار دسته ۷۳ کیلوگرم اردبیلی که چهره خوبی از خود در رقابتهای قهرمانی کشور که به تازگی در اصفهان برگزار شد، نشان داد نیز از سوی نصیرشلال به این مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شده است.
ایلیا صالحی پور ، علی عالی پور ، عبدالله بیرانوند ، علیرضا معینی ، توفیق پوزش ، ابوالفضل زارع ،علیرضا نصیری ، آریا پایدار ،مهدی کرمی ، حسین سلطانی ،علیرضا یوسفی و آیت شریفی دیگر وزنه بردارانی هستند که در این مرحله از اردو که از امروز در کمپ تیم های ملی دایر می شود ، حضور خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید