خسرو کفیلی

شرایط آنطور که انتظار می رفت در رقابتهای وزنه برداری بازی های المپیک پاریس برای دو ملی پوش وزنه برداری ایران پیش نرفت .
علیرضا یوسفی ملی پوش فوق سنگین وزنه برداری ایران و رکورددار دسته فوق سنگین جوانان جهان با بیان این مطلب گفت : علی داودی و میر مصطفی جوادی دو ملی پوش اوزان دسته های به اضافه ۱۰۲ و ۸۹ کیلوگرم کشورمان در بازی های المپیک پاریس تمام تلاش خود را برای اینکه مدال برنز را کسب کنند انجام دادند ولی متاسفانه شرایط به گونه ای که انتظار می رفت پیش نرفت و آنان از دست یافتن به مدال بازماندند.
او گفت : من در اردوهای آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران از نزدیک شاهد تلاش این دو وزنه بردار بودم . داودی و جوادی در طول ماه های گذشته رنج دوری از خانواده را متحمل شدند تا با آمادگی کامل در این رویداد مهم شرکت کنند .
دو نماینده ایران در این مسابقات رقبای بسیاری قدرتمندی را در این مسابقات داشتند و اگر اندکی شانس آنان را همراهی می کرد مطمئنا آنان بر یکی از سکوهای قهرمانی قرار می گرفتند.
ملی پوش وزنه برداری ایران در باره زمان تشکیل اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری کشورمان برای شرکت در رقابتهای پیش به ویژه شرکت در رقابتهای جهانی بحرین اظهارداشت : پیش از این اعلام شده بود که اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران از روز ۳۱ مرداد ماه جاری دایر خواهد شد و اکنون منتظر آن هستیم که از وزنه برداران برای شرکت در اردو دعوت به عمل آورند.
او در باره حضورش در پیکارهای جهانی بحرین که آذر ماه سال جاری در منامه برگزار خواهد شد ، گفت : کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران هنوز اسامی ملی پوشان کشورمان برای شرکت در این مسابقات را اعلام نکرده اند ولی مطمئنا کادر فنی تیم ملی پس از بررسی تمامی جوانب نسبت به تعیین نفرات اعزامی اقدام خواهد کرد.
یوسفی که هم اکنون در زادگاهش قائمشهر تمریناتش را پی می گرد در باره میزان آمادگی اش اظهارداشت : با وجودی که با حضور داودی و جوادی در پاریس اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران تعطیل شد ولی من هم اکنون در زادگاهم تمریناتم را انجام می دهم و از آمادگی نسبی برخوردار هستم و امیدوارم با حضور در اردوی تیم ملی بتوانم بر میزان آمادگی ام بیفزایم .
او در باره عملکرد علی روبایوی وزنه بردار جوان عراقی که چهره خوبی از خود در بازی های المپیک پاریس به نمایش گذاشت و رکورد یک ضرب جوانان جهان در حرکت یک ضرب را به نام خود ثبت کرد ، گفت : این وزنه بردار با ۲۰سال سن چهره بسیار خوبی از خود در پاریس به نمایش گذاشت و بی شک در آینده رقابت سختی با یکدیگر خواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید