مرتضی زبردست

تیم فوتبال پرسپولیس دیدار دشواری مقابل الاهلی عربستان دارد ولی امیدواریم با تدابیر کادرفنی و تلاش بازیکنان، بازنده این بازی نباشند.
رحیم یوسفی، بازیکن سابق پرسپولیس ضمن بیان این موضوع گفت: بنده چون از شرایط فنی نماینده فوتبال عربستان در لیگ نخبگان اطلاعی ندارم اظهار نظر قاطعی در خصوص این بازی نمی توانم داشته باشم اما تیم پرسپولیس را طی سه بازی انجام شده در لیگ برتر باشگاه های کشور آن طور که باید آماده و هماهنگ ندیدم.
وی افزود: تیم پرسپولیس طی سال های اخیر که چند مقام قهرمانی متوالی را به خود اختصاص داده بیش تر روی مالکیت توپ و بازی های ترکیبی تمرکز داشته ولی امسال زیر نظر گاریدو به ارسال پاس های بلند روی دروازه رقبا روی آورده که تا کنون نتیجه مطلوبی نداشته و گل های به ثمر رسیده این تبم نیز همین واقعیت را نشان می دهد.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت هایش با سایت چند ثانیه به کارخانه بزرگ سازی بازیکنان در مجموعه سرخ های تهران اشاره کرد و گفت: بعضی از بازیکنان با این هدف پیراهن پرسپولیس را به تن می کنند تا مطرح شده و از این امتیاز برای عقد قراردادهای بهتر با دیگر تیم ها اعم از داخلی و خارجی استفاده کنند غافل از این که هواداران حواس شان به این مسائل بوده و هست و خواه ناخواه محبوبیت شان زخمی خواهد شد.
یوسفی در خاتمه صحبت هایش به دورهمی پرسپولیسی های پرداخت و گفت: ما قدیمی ها به کنار هم بودن عادت کردیم و هنوز هم هفته ای یک روز به بهانه تمرین فوتبال با درایت علی آقای پروین دور هم جمع شده و از حال یکدیگر با خبر می شویم.

دیدگاهتان را بنویسید