روزنامه اطلاعات نوشت:

🔹همین هفته اخیر، حضور چند تیم فوتبال از بلاد عربی همسایه در ایران، و نبود زمین مناسب برای بازی، مایه وهن افکار عمومی و سرافکندگی شد. نه چمن و نه نورافکن، نه تماشاگر و نه امکانات جنبی و رفاهی، هیچ یک قابل قبول و استاندارد نبود. پس روشن است که سازه های ما نیاز به تعمیر ندارد، بلکه فرسوده است. گفته اند: «لباس پاره را می شود رفو کرد اما اگر پوسید باید جایگزین کرد و تازه کرد!» ما کدام سازه و نهاد و ساختار را نو کرده ایم؟

🔹همه می توانیم به چشم ببینیم که چه سازه های عظیم و ساختمانهای نیمه کاره، در حد بتن ریزی و اسکلت فلزی در پایتخت و شهرهای بزرگ و کنار جاده ها در سراسر کشور بلاتکلیف مانده است. به برادران قرارگاه خاتم الانبیا (ص) برنخورد، آزادراه شمال که جای خود دارد، حتی سازه مقدس مصلا از صدر انقلاب تا امروز به پایان نرسیده است. چقدر پروژه های عاجل و بی‌مطالعه را کلنگ زده و زمینش را سیمانی ریخته اند و رها کرده اند؟ مردم از این وضع هم خسته‌اند، هم غمگین و هم خشمگین.

🔹امیدواریم فصل تازه ای که دولت نوین موسوم به وفاق سیاسی، متشکل از کارآمدترین مدیران و نیروهای کشور آغاز کرده است، بتواند گره از کار فروبسته بگشاید و امین ترین نیروها، امانی به ارمغانی آورند و نوسازی و بازآرایی سرزمین مادری را به بهترین شیوه آغاز کنند.

دیدگاهتان را بنویسید