خسرو کفیلی

کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران مخالف حضورم در ترکیب تیم کشورمان در رقابتهای جهانی جوانان در اسپانیاست.
علیرضا نصیری ملی پوش جوان کشورمان که هم اکنون به همراه دیگر وزنه برداران در اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران خود را برای شرکت در رقابتهای جهانی بحرین آماده می کند ، در آستانه اعزام تیم ایران به رقابتهای جهانی جوانان در اسپانیا با بیان این مطلب گفت : کادر فنی تیم ملی با اینکه شرایط سنی ام به گونه ای است که می توانستم با حضور در ترکیب تیم کشورمان در رقابتهای جهانی جوانان در اسپانیا حضور پیدا کنم ، با این امر مخالفت کرد.
او گفت : کادر فنی تیم ملی معتقد بود که با توجه به فاصله اندک رقابتهای جهانی جوانان در اسپانیا و پیکارهای جهانی بحرین ، زمان کافی برای ریکاوری من وجود ندارد به همین خاطر با اعزام من به اسپانیا مخالفت کرد .
ملی پوش جوان کشورمان که سال گذشته به همراه تیم ملی وزنه برداری جوانان ایران در رقابتهای جهانی مکزیک مدال طلای دسته ۹۶ کیلوگرم را به گردن آویخت ، گفت : اکنون با حضور در یک وزن بالاتر تلاش خواهم کرد که در رقابتهای جهانی بحرین نخستین مدال خود را در رده بزرگسالان به گردن آویزم .
نصیری از ابوالفضل زارع و رضا دهدار به عنوان دو وزنه بردار دیگر دسته ۱۰۲ کیلوگرم حاضر در اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران نام برد و افزود : از میان من و این دو ملی پوش قرار است دو نفر در رقابتهای جهانی بحرین شرکت کنند. از همین رو کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران در رکوردگیری که در هفته اول لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور صورت خواهد گرفت ، ملی پوشان کشورمان برای شرکت در این مسابقات شناخته خواهند شد.
نصیری با اشاره به جوانگرایی صورت گرفته در تیم ملی وزنه برداری ایران اظهارداشت : شماری از وزنه برداران جوان هم اکنون در اردوی تیم ملی و زیر نظر کادر فنی تیم ملی تمرینات خود را انجام می دهند ، این وزنه برداران آینده وزنه برداری کشورمان هستند که بزودی جا پای بزرگان خواهند گذاشت.
ملی پوش دسته ۱۰۲ کیلوگرم به پیش بینی نتایج وزنه برداران کشورمان در رقابتهای جهانی بحرین پرداخت و گفت : من معتقدم تیم ایران در رقابتهای جهانی به چند مدال دست خواهد یافت و حتی برخی از ملی پوشان کشورمان از جمله علیرضا معینی در این مسابقات رکورد جهان را خواهند شکست.
او شرایط حاضران در اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران را مطلوب توصیف کرد و گفت : حدود ۲۰ روز است که اردوی تیم ملی در کمپ تیم های ملی دایر شده است و دعوت شدگان به اردو به خوبی تمریناتشان را انجام می دهند و اکنون در شرایط نسبتا خوبی قرار دارند.
نصیری در باره کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران نیز گفت : نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی به همراه دستیارانش پس از بازگشت از پاریس محل برگزاری بازی های المپیک ، با برنامه ریزی مناسب تلاش دارد تیم تیمی قدرتمند را روانه مسابقات جهانی در بحرین کند.
او در پایان شرایط مهیا شده دراردوی تیم ملی وزنه برداری ایران را مطلوب دانست و گفت : مسوولان فدراسیون وزنه برداری تمامی شرایط از جمله تغذیه ، مکمل ها و … را فراهم کرده اند تا دعوت شدگان به اردو فارغ البال خود را برای شرکت در رقابتهای جهانی آماده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید