🔹شرکت ملی شیمی کشاورز و شرکت آگروپروف ارمنستان طی مراسمی در ایروان با حضور رایزن اقتصادی ایران در ارمنستان و مدیران عامل این دو شرکت، قرارداد همکاری امضا کردند.

🔹سیاوش افضلی مدیرعامل شرکت ملی شیمی کشاورز در این مراسم گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته در آبان ماه سال جاری، اولین پارت محصولات ملی شیمی کشاورز شامل سموم و روغن ولک به ارمنستان صادر خواهد شد.

🔹افضلی افزود: به دنبال تعامل و توافق با شرکای تجاری هستیم تا بتوانیم روابط پایداری را با شرکت‌های خارجی که پتانسیل و ظرفیت مناسبی برای توسعه بازار محصولات شرکت ملی شیمی کشاورز دارند، ایجاد کنیم.

🔹مدیرعامل شرکت ملی شیمی اظهار داشت: انتظار داریم شرکت اگروپروف در راستای گسترش بازار محصولات ملی شیمی با بازارسازی و بازاریابی و معرفی مناسب محصولات ملی شیمی در بازار ارمنستان، تلاش کند تا در کوتاه‌مدت سهم قابل‌ملاحظه‌ای در این بازار به دست آورد.

🔹مدیرعامل شرکت آگروپوف نیز گفت: اطمینان می‌دهیم که تعامل شرکت اگروپروف و شرکت ملی شیمی کشاورز بهترین نمونه از تعامل تجاری ایران و ارمنستان خواهد شد.

🔹وی افزود: تصمیم استراتژیک برای انعقاد قرارداد با شرکت ملی شیمی کشاورز گرفتیم و تلاش می‌کنيم محصولات ملی شیمی را در سراسر استان‌های ارمنستان توزیع کرده و به‌خوبی به فروش برسانیم. برنامه‌های زیادی را برای توزیع و فروش محصولات شرکت ملی شیمی کشاورز در کشور ارمنستان آماده کرده‌ایم که می‌تواند موفقیت ما را تضمین کند.

🔹همچنین مدیران عامل دو شرکت نشستی با دکتر مهدی سبحانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان داشتند، دکتر سبحانی توافق و انعقاد قرارداد را مهم برشمرد و گفت: تلاش کنید این تعامل تقویت شود. خوشحالم این توافق انجام شده است و هر کمکی نیاز باشد سفارت جمهوری اسلامی ایران انجام خواهد داد.

🔹سفیر جمهوری اسلامی ایران افزود: این قرارداد می‌تواند سکوی پرتابی برای حضور در بازارهای بین‌المللی دیگر باشد. شرکت ملی شیمی کشاورز به ارمنستان به عنوان هاب منطقه‌ای نگاه کند. ارمنستان محصولات باغی و میوه‌های خوبی دارد و تداوم همکاری می‌تواند برای توسعه فعالیت‌های تجاری دو شرکت مناسب باشد.

🔹سفیر ایران در ارمنستان افزود: در برنامه‌های کلان دولت، تجارت با ارمنستان در حال توسعه و گسترش است و فضای مناسبی در ارمنستان برای فعالیت‌های تجاری و ورود کالاهای ایرانی فراهم شده است.

دیدگاهتان را بنویسید