روزنامه جوان در یادداشتی اا عنوان « عباس عبدی با پیشنهاد کودتا به رئیس‌جمهور به تنظیمات کارخانه بازمی‌گردد!» نوشت:

🔹عباس عبدی به رئیس‌جمهور پیشنهاد داده است که صداوسیما را تحریم کند! چرا؟ گفته است که بهانه‌اش این نیست که در یک برنامه تلویزیونی کسی حرفی به پزشکیان زده است، بلکه کلاً عرض می‌کند!

او در دولت روحانی هم همین کار را می‌کرد. تازه در دولت روحانی معتقد بود که «جمهوری اسلامی شوره‌زاری بی‌حاصل است و هر رئیس‌جمهور نیز در این شوره‌زار، نهالی بی‌حاصل خواهد بود». در این دولت، اما فرقی که کار دارد این است که او خود آستین بالا زد و در این شوره‌زار در کاشتن یک نهال مشارکت کرد و اکنون هم به‌گونه‌ای بر تخت و بارگاه جدیدش جلوس کرده است که گویا هرکس می‌خواهد درباره دولت چیزی بگوید یا کاری بکند ابتدای به ساکن باید از او استمزاج کند! با این‌حال مجموع نظریات او برای دوره جدید این بوده است که باید با نظام ساخت و کمتر غرزنی کرد.

🔹حالا چرا غرزنی می‌کند؟ یادش رفته که چه گفته است؟ یا در وجنات کار صندلی جدیدش خوب نگریسته و دیده ماله‌کشی دولت (دولتی در یک شوره‌زار) به او نمی‌آید و باید به همان تنظیمات سابق بازگردد و مدام غر بزند که چرا همه‌چیز آن‌طور که من می‌خواهم پیش نمی‌رود؟! این است دیکتاتوری نخبگانی! سال‌هاست مردم ایران در زیر چکمه‌های این دیکتاتوری روشنفکری در حال له‌شدن هستند!

دیدگاهتان را بنویسید