🔹دختر جوان به اتهام قتل پدر و خواهر خود با همدستی نامزدش در دادگاه محاکمه شد .بیست و هشتم مرداد ماه سال 92 به ماموران کلانتری تجریش خبر رسید یک مرد ۶۰ ساله به نام حسن و دختر خردسالش در طبقه همکف آپارتمان ۴ طبقه‌ای به طرز فجیعی کشته شده‌اند. ماموران پلیس به ساختمان چهار طبقه که متعلق به پیرمرد پولدار بود رفتند و جسد پدر و دختر که شواهد نشان می‌داد با ضربه‌های جسم سخت به سرشان از پا درآمده‌اند با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد .

🔹در حالی که تلاش برای افشای راز جنایت مرموز آغاز شده بود ماموران پلیس به بهاره و نامزدش مشکوک شدند اما آنها مدعی بودند نمی‌دانند چه کسی دست به جنایت زده است. شهرام در بازجویی‌ها گفت: وقتی خانه نامزدم را ترک می‌کردم دو مرد را مقابل در دیدم اما به آنها توجهی نکردم و تصویری از آنها در ذهن ندارم.

🔹بهاره گفت: وقتی برای برداشتن لوازم پذیرایی به طبقه سوم رفته بودم پدر و خواهر ناتنی‌ام کشته شدند. من شک ندارم در همان لحظه دوستان پدرم سر رسیدند و دست به این جنایت زدند.

🔹شهرام نیز گفت: وقتی بهاره به طبقه بالا رفته بود دو نفر از دوستان پدرش زنگ در را زدند و وارد خانه شدند. من که در آن لحظه در حال احوال پرسی با پدر نامزدم بودم بلافاصله از او خداحافظی کردم و از آپارتمان خارج شدم. دو دوست قربانی احتمالا از فرصت استفاده کرده دست به این جنایت زده‌اند.با پایان دفاعیات دو متهم، قضات وارد شور شدند و چون مدرکی علیه دو متهم به دست نیاوردند آنها را از اتهام قتل تبرئه کردند./ هفت صبح

دیدگاهتان را بنویسید