خسرو کفیلی

بهترین وزنه بردار ایران در رقابتهای جهانی جوانان در اسپانیا از عملکردش دراین مسابقات ابراز نارضایتی کرد چرا که در پی کسب سه مدال طلا بود.
علیرضا عباسپور ملی پوش جوان مرودشتی دسته ۸۹ تیم وزنه برداری جوانان ایران پس از بازگشت از اسپانیا با بیان این مطلب گفت : هدف من کسب مدال طلا در این دوره از مسابقات بود که متاسفانه اشتباه هیات ژوری مانع از آن شد.
او افزود : همگان مشاهده کردند که من هیچ خطایی در زدن وزنه آخرم در حرکت یک ضرب نداشتم و وزنه ۱۶۱ کیلوگرم را به خوبی مهار کردم ولی متاسفانه هیات ژوری بر خلاف سه داور رقابتهای دسته ۸۹ کیلوگرم که چراغ سفید زدند ، معتقد به خطا بود.
در صورتی که این وزنه من مورد قبول هیات ژوری قرار می گرفت من مدال طلای مجموع این دسته را کسب می کردم که متاسفانه این چنین نشد و یک مدال برنز و دو مدال نقره نصیب من شد.
عباسپور به حذف ۶ وزنه بردار ایران در رقابتهای جهانی اسپانیا به علت عدم دادن آزمایش دوپینگ در بازه اعلامی از سوی فدراسیون بین المللی وزنه برداری اشاره کرد و گفت : حذف این شش وزنه بردار از ترکیب تیم ملی وزنه برداری جوانان ایران در رقابتهای فوق تاثیر منفی بر روحیه من و سه وزنه بردار دیگر کشورمان داشت ولی با این وجود اعضای تیم اعزامی کشورمان چهره خوبی از خود در این مسابقات به نمایش گذاشتند و من نیز از اینکه دست خالی به کشورم بازنگشتم ، خوشحالم .
ملی پوش جوان وزنه برداری ایران گفت : بدون تردید در صورتی که این شش وزنه بردار در ترکیب تیم کشورمان قرار گرفته بودند تیم ایران بسان سال گذشته که درمکزیک در رده تیمی عنوان قهرمانی را کسب کرد ، در اسپانیا نیز جام قهرمانی را بدست می آورد.
عباسپور به حضورش در ترکیب تیم ملی جوانان ایران در رقابتهای آسیایی قطر که اواخر آذر ماه و اوایل دی ماه سال جاری در دوحه – قطر برگزار می شود ، اشاره کرد و گفت : اردوی آمادگی تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان ایران برای شرکت در رقابتهای آسیایی بزودی دایر خواهد شد و من نیز پس از چند روز استراحت و انجام ریکاوری به جمع اردونشینان خواهم پیوست و خود را برای شرکت در این رویداد مهم آماده خواهم کرد.
بی شک با اضافه شدن شش وزنه بردار جوان کشورمان که شرکت در رقابتهای جهانی اسپانیا را از دست دادند به ترکیب تیم اعزامی به قطر همگان شاهد قدرت وزنه برداران جوان کشورمان در دوحه خواهند بود.
او که چندی پیش از سوی نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران به اردوی آمادگی تیم ملی برای شرکت در رقابتهای جهانی بحرین دعوت شده بود ، گفت : حضورم در تیم اعزامی ایران به رقابتهای جهانی بحرین منتفی است و من در صورت صلاحید کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران از سال آینده در اردوهای آمادگی تیم ملی شرکت خواهم کرد و امیدوارم بتوانم دوبنده تیم کشورمان را در رقابتهای آینده بر تن کنم .
ملی پوش جوان مرودشتی تیم وزنه برداری ایران به نقش کادر فنی تیم های ملی پایه وزنه برداری کشورمان در امر پشتوانه سازی در طول سال های اخیر اشاره کرد و گفت : هادی پانزوان سرمربی تیم های ملی وزنه برداری پایه کشورمان به همراه دستیارانش در طول سال های اخیر گام های موثری در امر پشتوانه سازی برداشته است و هم اکنون شماری از شاگردان پانزوان در اردوی آمادگی تیم ملی حضور دارند.
کادر فنی تیم های ملی وزنه برداری پایه ایران در طول چهار ماه گذشته زحمات بسیار متحمل شدند که تیمی قدرتمند روانه اسپانیا کنند که جای تقدیر از این کادر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید