🔹کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، مقررات حاکم بر ارائه خدمات محتوای صوتی ارزش‌افزوده تبلیغاتی را تعیین کرد که براساس آن «ارائه خدمت محتوای صوتی ارزش افزوده تبلیغاتی، ممنوع است.»

🔹رگولاتوری در مصوبه خود، محتوای صوتی ارزش‌افزوده تبلیغاتی را این‌طور تعریف کرده است: محتوای صوتی که توسط مشترک یک دارنده پروانه به صورت خودکار یا غیرخودکار با هدف تبلیغ یک محصول به مشترکین همان دارنده پروانه یا دیگر دارندگان پروانه ارسال می‌شود.

🔹مشترکان تلفن همراه و ثابت بارها از دریافت تماس‌های تبلیغاتی در ساعات مختلف که به صورت ضبط شده هستند، گلایه کرده‌اند، همچنین برخی از مراکز خیریه به صورت مستمر با کاربران تماس برقرار می‌کنند.

🔹از آنجا که در مصوبه رگولاتوری کلیه دارندگان پروانه ارتباطی و فناوری اطلاعات از سازمان، مشمول این حکم دانسته شده‌اند، می‌توان امیدوار بود از تعداد تماس‌های تبلیغاتی کاسته شود.

دیدگاهتان را بنویسید