مرتضی زبردست
مرحله نهایی رقابت های والیبال پیشکسوتان، گرامیداشت استاد يدالله ‌کارگرپیشه در ارومیه زادگاه این بزرگ مرد هشتاد ساله والیبال کشورمان به روزهای پایانی رسید.
کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال کشورمان در ارتباط با برگزاری این مسابقه ها گفت: قبل از هر کلام از تمامی مسوولانی که در برگزاری این بازی ها نقش داشتند تشکر و قدردانی کرده و امیدوارم چراغ والیبال ما به هر دلیل و مناسبت در جای جای کشورمان روشن و این رشته جذاب به روزهای اوج خود بازگردد.
وی افزود: معمولآ اولین دوره هر مسابقه ای در هر رشته و رده بدون عیب و ایراد نیست و قطعآ در سال های آتی نقایص و کم و کاستی های آن به حداقل خواهد رسید.
آقا یدالله در بخش دیگری از صحبت هایش با سایت چند ثانیه به این نکته نیز اشاره کرد که بهتر بود رقابت های مذکور در دو رده سنی به اضافه ۵۰ و به اضافه ۶۰ سال انجام شود تا نیروها تقریبآ نزدیک به هم باشد وقتی بازیکن زیر ۵۰ سال رو به روی بازیکن بالای ۶۰ سال قرار می گیرد این تفاوت سنی، توازن و تعادل بازی ها را تحت تأثیر قرار داده و رقابت عادلانه نمی شود.
سرمربی سابق تیم ملی والیبال کشورمان با اشاره به جای خالی تعدادی از هم دوره های خود در این بازی ها یادآور شد: ایکاش مسوولان فدراسیون والیبال نگاه عمیق تر و گسترده تری به این مسابقه ها داشته و چند پیشکسوت بزرگ و مطرح این رشته مانند حسن کُرد، مسعود صالحیه، هوشنگ ملک لو، ناصر میرفخرایی و دیگر نام داران والیبال کشورمان را هم دعوت می کردند تا در ارومیه پذیرای آنان بوده و کلاس این دیدارها را ارتقا می دادند، وقتی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و دست اندرکاران ورزش ارومیه با عشق و علاقه مشتاق دیدار بزرگان والیبال کشورمان در این شهر شیفته والیبال بوده و هزینه های آمد و رفت، اسکان و دیگر ملزومات سفر را تقبل کردند بهتر بود به این مهم نیز توجه می شد.

دیدگاهتان را بنویسید