دکتر عبدالرسول صداقت
عضو هیات مدیره مجمع انجمنهای علمی گروه پزشکی:

🔹بالغ بر ۴۵ روز از رای اعتماد مجلس به کابینه دکتر پزشکیان می‌گذرد و بسیاری از وزارتخانه ها هنوز در انتخاب مدیران خود متوقف شده اند یا حداقل سرعت بسیار پایینی دارند.

🔹بنظر میرسد شبکه ای قوی در کشور وجود دارد که مانع از تغییر و ارتقای مدیریت در کشور می‌شود. وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و وزیر فرهیخته آن جناب استاد دکتر ظفرقندی بیش از هر وزارتخانه دیگری از این امر متاثر شده است.

🔹اگر بنا باشد وزیر نتواند به راحتی مدیر مورد تایید و خواسته خودش را انتخاب کند و نه تنها باید منتظر اعلام نظر پنج مجرای قانونی در تایید مدیران منتخب باشد، بلکه دهها مداخله گر دیگر در این امر دخالت می‌کنند.

🔹نمایندگان مجلس، استانداران، ائمه جمعه، نیروهای آتش به اختیار و …. هر یک سد بزرگ و جدی در این مسیر هستند و در این میان رسانه ملی نیز به عنوان یک اتاق فکر مخرب با تفکرات پوسیده در کنار همه مخالفان و سد کنندگان پیشرفت کشور؛ مملکت را به سمت سقوط هدایت می‌کنند.

🔹در واقع میتوان گفت به نوعی مسولان کشور گروگان تصمیم گیری های مدیران گذشته کشور هستند.

🔹 دکتر ظفرقندی یکی از فرهیخته ترین و برجسته ترین و خوش فکر ترین وزرای ادوار تاریخ جمهوری اسلامی است و نباید اجازه دهیم دستان نامیمونی مانع تفکرات پیشرو و علمی ایشان بشود.

🔹من از تمامی انجمن های علمی گروه پزشکی و مجمع انجمنهای علمی پزشکی می‌خواهم به پا خیزند و به یاری وزیر بهداشت بشتابند و گرنه نیروهای واپس گرا که بسیاری از آنان بر سر کار هستند در تخریب این مرد بزرگ از هیچ کاری فروگذار نخواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید