مرتضی زبردست

ورزش عمومی و همگانی در روزهای پائیزی حال و هوای بهتری پیدا کرده و پارک ها و بوستان های تهران شاهد حضور علاقه مندان بیش تری در این مجموعه هاست.
مدیران شرکت تام ایران خودرو نیز امروز نوزدهم مهرماه قبل از ساعت ۶ صبح در جاده تندرستی پارک پردیسان به جمع دیگر ورزش کاران این مجموعه پیوسته و از هوای تقریبآ پاک صبح های پایتخت استفاده کردند.
تمرین امروز تامی ها یک میهمان جدید به نام جابر مرادی داشت که پا به پای همکاران خود سرازیری و سربالایی های پارک را پیمود و نشان داد از آمادگی جسمانی لازم برخوردار است.
بحث های فوتبالی
صحبت در مورد فوتبال طبق روال معمول بین دوستان رد و بدل و هریک بر اساس میزان اطلاعات خود اظهار نظر می کنند، مهندس ایمان احتشام، قائم مقام شرکت تام راجع به پیش بینی نتیجه بازی ازبکستان و ایران گفت: حس ناسیونالیستی بنده خواهان پیروزی تیم ملی است اما چون دیدار در ورزشگاه بنیاد کار تاشکند انجام می شود احتمال تساوی دو تیم بیش تر است.
دوره آموزشی
یکی دیگر از ورزشی های شرکت تام به موضوع مهم دوره های آموزشی ورزش اشاره کرد و گفت: خوش بختانه مسوولان شرکت تام از انتقال تازه های روز ورزش به پرسنل خود هم غافل نیستند و قرار است محمد باقری، مجددآ گروه دیگری از نفرات مستعد پینگ پنگ را با اصول این رشته آشنا کند، عباس عربی که خود در چند رشته ورزشی از جمله والیبال و تنیس روی میز فعالیت داشته اخیرأ به دلیل فشردگی کار، تنها صبح های زود قبل شروع ساعت کار اداری در سالن بدن سازی شرکت به صورت انفرادی تمرین می کند تا حداقل دچار رخوت و اضافه وزن نشود

دیدگاهتان را بنویسید