🔻مهدی فضائلی در گفتگو با روایت فردا سفر مقامات بلندپایه ایرانی به لبنان و دیگر کشورهای منطقه را ناشی از اقتدار جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت:
در طول دو هفته اخیر، ما شاهد فعالیت گسترده جمهوری اسلامی ایران بوده‌ایم و به‌نظر می‌رسد با توجه به برتری میدان و نیروهای محور مقاومت در جبهه و وارد کردن ضربات پی‌در‌پی به پیکر رژیم‌صهیونیستی که اوج آن انجام عملیات وعده صادق ۲ بود، ایران با این پشتوانه میدانی، تحرک فزاینده‌ای در عرصه دیپلماسی پیدا کرده است.

🔻وی با بیان اینکه سفر قالیباف به لبنان و حضورش در منطقه ‎‌ای که مورد هدف تروریست‌های صهیونیست قرار گرفته بود، یک پیام روشنی دارد و آن حمایت کامل جمهوری اسلامی از حزب‌الله و مقاومت است، اظهار کرد: برای رژیم صهیونیستی نیز این سفر پیام روشنی دارد که ایران به‌طور کامل از مقاومت و به‌ویژه حزب الله حمایت می‌کند و این تهدیدات و فضاسازی‌ها هیچ تأثیری در سیاست کلان نظام در حمایت از جبهه مقاومت و حزب‌الله نخواهد داشت.
 

🔻عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب با بیان اینکه دیدار مقامات ایرانی با همتایان لبنانی در شرایطی رخ داد که رژیم صهیونیستی، اطراف فرودگاه بیروت را زیر آتش سنگین خود قرار داده است. با این وصف و با وجود تهدیدات زیادی که صورت گرفته بود، قالیباف به لبنان سفر کرد و این نشان دهنده شجاعت و شهامت مسئولان ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید