نه امارات و نه غرب هنوز نفهمیده اند چطور نفتکش ها در دریای عمان و بندر فجیره هدف قرار گرفت؟!

ما در آستانه ساخت سلاح هسته ای هستیم

سردار ابراهیم رستمی، مسئول سابق مناسبات و روابط بین الملل و دبیر سابق کمیسون توسعه و تجهیز سپاه به دیده بان ایران گفت:

🔹ما تجهیزاتی داریم که از هسته‌ای خیلی بالاتر است. درخواست نمایندگان محترم مجلس در تغییر دکترین هسته ای به حق است اما برخی موضوعات را نمی‌دانند، چون آن‌ها را هر کسی این موضوعات را نمی‌داند. این اطلاعات سری و به‌کلی سری است. بسیاری از موضوعات را هم نمی‌توانیم، فاش کنیم و روز مبادا مشخص می‌شود.

🔹 من فقط یک اشاره کنم و یک کد بدهم در زمانی که ترامپ می‌خواست صدور نفت ما را به صفر برساند، چند تا عملیات تاکتیکی اتفاق افتاد. نمی‌خواهم بگویم چه کسی انجام داده است. اما پنج نفتکش در بندر فجیره منفجر شد. چه زمانی منفجر شدند؟

🔹اگر در دریا بود یک اژدری به آن خورده بود. یا قایق‌های توپدار، قایق‌های ناشناس یا پهباد آنها را می‌زد. اما در بندر فجیره که تقریبا امنیتی‌ترین بندر است این پنج نفتکش خورده است. حتی نمی‌دانند از کجا ضربه خورده‌اند. دو تا نفتکش هم در دریای عمان مورد حمله قرار گرفت، زمانی که دقیقا نخست وزیر ژاپن به عنوان فرستاده ترامپ به ایران آمده بود. اتفاقا هر دو نفتکش هم ژاپنی بود.

🔹نمی‌دانند چه چیزی زده شده؟ وگرنه آن را اثبات می‌کردند. این‌ها یک پرونده هم در سازمان ملل تشکیل دادند. اولش امارات ما را عامل دانست. بعد در سازمان ملل باید ادله بیاورند و آن را اثبات کنند. فقط توانست بگوید کار یک دولت بوده است، همین.

🔹پس از آن که دو نفتکش ژاپنی در دریای عمان هدف قرار گرفت، آلمانی‌ها گفتند: «فیلمی وجود دارد که نشان می‌دهد، قایق‌هایی در چند مایلی نفتکش‌ها شناور بودند و شناور طوری است که انگار از بیرون نخورده است. چون از بیرون بخورد، مشخص می‌شود. اما طوری بود که انگار از درون خورده است. بعضی چیزها را فعلا باید در همین حد بدانند. این‌ها بخشی از چیزهایی است که من توانستم مثال بزنم و تجهیزاتی داریم که خیلی بالاتر از هسته‌ای است./دیده بان ایران

دیدگاهتان را بنویسید