🔹محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا، در ارزیابی رویکرد دولت وفاق پزشکیان تا امروز گفت: اگر راست بگویم آقای پزشکیان ناراحت می‌شود و اگر دروغ بگویم خدا ناراحت می‌شود.

🔹اگر ایده وفاق قرار باشد به انتصاب افرادی بینجامد که در عمل به این ایده اعتقادی ندارند، منظور من افرادی هستند که در دولت گذشته نیروهای دولت قبل از خود را بانیان وضع موجود دانسته و حالا این افراد می‌خواهند در دولت فعلی تحت عنوان دولت وفاق همچنان حضور داشته باشند، این موضوع با اصل وفاق تناقض دارد.

🔹بخشی از اصلاح‌طلبان امروز ناراضی هستند زیرا بر این باورند که آن‌ها با رأی خود آقای پزشکیان را به ریاست جمهوری رسانده‌اند و باید پست‌ها به آن‌ها داده شود. در عین حال، برخی اصولگرایان نیز نگران هستند که چرا باید اصلاح‌طلبان در سمت‌های مدیریتی بیشتر از آنچه که شایسته است، دخیل باشند. این وضعیت ممکن است برای آقای پزشکیان مشکلاتی ایجاد کند و احتمالاً در آینده نیز انتقادات و اعتراضات بیشتری بروز خواهد کرد.

🔹بخشی از جریان رقیب آقای پزشکیان معتقد است اگر رئیس جمهور به ایده وفاق اعتقاد دارد، باید در استان‌هایی که رای پایین‌تری داشته استانداران از جناح مقابل انتخاب شوند./ایلنا

دیدگاهتان را بنویسید