آیت الله میرباقری به عوان تئوریسین اصلی جبهه پایداری حضور موثرتری در تلویزیون یافته است و واکنش هایی را نیز به همراه داشته . برخی از سخنان آیت الله میرباقری در دو برنامه تلویزیونی در هفته اخیر را خلاصه بخوانید:

🔹 خدا یک طرح بزرگ برای مردم جهان دارد و آن عبارت از جنگ میان کافران و مؤمنان است که از آغاز خلقت تا پایان جهان ادامه دارد.

🔹 جنگ میان کافران و مؤمنان برای خالص‌سازی است تا صف مؤمنان از کافران جدا شود. مقصد این جنگ قرب خداست.

🔹برای رسیدن به مقصد قرب الهی حتی اگر نصف مردم جهان کشته شوند، می‌ارزد؛ لذا کشته شدن ۴۲ هزار نفر از مردم غزه در قبال آن مقصد بزرگ اهمیت ندارد البته کشته شدن شکست نیست؛ بلکه احدی الحسنیین است و در هر حال، پیروزی است. به ویژه آن که کسانی که کشته شوند، نمی‌میرند؛ بلکه زنده‌اند.

🔹نظم جهانی آمریکایی در حال فروپاشی است و نظم آخرالزمانی به طور قطع پیروز خواهد شد.

🔹البته ما ممکن است، شکست بخوریم، اما طرح خدا شکست نمی‌خورد. ما اگر عقب‌نشینی کنیم، خدا به جای ما قوم دیگری خواهد آورد که پیروزی به دست آنان حاصل خواهد شد.

🔹الان در مقابل آمریکا، هیچ طرحی جز طرح اتحاد مسلمانان از افغانستان تا یمن و از ایران تا فلسطین وجود ندارد. ما باید برای عبور از این اقتصاد محاصره کریدورهای جدید ایجاد کنیم و جغرافیای جدیدی شکل بدهیم و اتحاد منطقه‌ای جدید پدید آوریم. ما باید پای این طرح بیایستیم و اقتصادش را هم بسازیم.

🔹ما الان در وضعیتی مثل جنگ خندق هستیم که حضرت محمد که در آن جنگ با تکیه بر نصرت خدا فتح جهان را دید و آن آغاز فتوحات دیگر بود.

🔹ما با تکیه بر نصرت خدا قادر به فتح جهان هستیم و ما اکنون در آغاز فتوحات قرار داریم و این فتح قطعی است.

🔹ما اکنون نزدیک قله‌ایم. اگر یک قدم دیگر برداریم، پیروزیم و دشمن باید کل منطقه را رها کند و برود؛ لذا دشمن آمده است تا ما را از قله برگرداند؛ چون او احساس کرده است که دارد همه چیز را از دست می‌دهد. ما یک مسیری را رفته‌ایم و به قله نزدیک شدیم و جای پا پس کشیدن نیست.

🔹الان ما در شرایط میان مرگ و زندگی قرار داریم و در این شرایط است که نصرت خدا می‌رسد. خدا نصرتش را در همین شرایط نصیب مؤمنان می‌کند.

🔹ما هیچ چاره‌ای جز ایجاد این نظم نداریم و گرنه نابود خواهیم شد؛ چون ما در نظم جهانی آمریکایی جایی نداریم. ما اگر در برابر آمریکا و اسرائیل کوتاه بیاییم، منافع‌مان را به رسمیت نخواهند شناخت.”

دیدگاهتان را بنویسید