خسرو کفیلی

با نزدیک شدن به زمان رکوردگیری از دعوت شدگان به اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران ، از فشار تمرینات اردونشینان کاسته شده است.
بهادر مولایی سرپرست تیم ملی وزنه برداری ایران با بیان این مطلب گفت : طبق برنامه تدوین شده از سوی کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران و با نزدیک شدن به زمان رکوردگیری از اردونشینان به منظور شناخت ترکیب تیم کشورمان برای شرکت در رقابتهای جهانی بحرین که آذر ماه سال جاری در منامه برگزار خواهد شد، از فشار تمرینات اردونشینان کم شده است.
او با اشاره به حضور ۱۵ وزنه بردار در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران که در کمپ تیم های ملی دایر است ، اظهارداشت : علی داودی ، آیت شریفی ، علیرضا یوسفی ،مهدی کرمی ، آریا پایدار ، مسعود ممیوند ، علیرضا نصیری ، ابوالفضل زارع ، محمد توفیق پوزش ، علیرضا معینی ، علی عالی پور ، میرمصطفی جوادی ، حسین سلطانی ، ایلیا صالح پور و رضا باغی وزنه بردارانی هستند که در اردوی تیم ملی حضور دارند که از میان این وزنه برداران ۱۰ نفر به بحرین محل برگزاری مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان اعزام خواهند شد.
سرپرست تیم ملی وزنه برداری ایران به شرکت شماری از ملی پوشان وزنه برداری کشورمان در هفته اول لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور که هفته گذشته در رشت برگزار شد ، اشاره و بیان کرد : با اینکه پیش از این اعلام شده بود که هفته اول لیگ ، حکم انتخابی تیم ملی را دارد ولی کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران به این نتیجه رسید که زمان دیگری را برای رکوردگیری از ملی پوشان تعیین کند .
با حضور دو باره ملی پوشانی که در لیگ شرکت کرده بودند در اردوی تیم ملی ، این ملی پوشان به همراه دیگر وزنه بردارانی که در اردو حضور داشتند تمریناتشان را بار دیگر آغاز کردند و بزودی با حضور در رکوردگیری ترکیب تیم کشورمان مشخص خواهد شد.
سرپرست تیم ملی وزنه برداری ایران ، شانس تیم کشورمان را برای کسب مدال های رنگارنگ در رقابتهای جهانی بحرین را زیاد دانست و گفت : با توجه به اینکه رقابتهای جهانی بحرین پس از پایان بازی های المپیک برگزار می شود ، پیش بینی می شود که برخی از تیم های شرکت کننده با ترکیبی از وزنه برداران جوان در این رقابتها شرکت کنند که این امر فرصت خوبی برای تیم ایران است که بیشترین مدال را از این رویداد جهانی کسب کند.
مولایی گفت : به نظر من تیم ایران توسط ملی پوشان کشورمان در سه و یا چهار وزن می تواند در رقابتهای جهانی بحرین یکی از سکوهای قهرمانی را فتح کند.
سرپرست تیم ملی وزنه برداری ایران در باره جانشین سهراب مرادی که چندی پیش از جمع کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران جدا شد ، اظهارداشت : فدراسیون وزنه برداری تاکنون جانشینی برای مرادی در کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران در نظر گرفته است و نواب نصیرشلال به همراه بهمن زارع و احسان دارابیگی دو دستیارش هدایت ملی پوشان را برعهده دارند.
او شرایط مهیا شده برای اردونشینان را مطلوب دانست و گفت : مسوولان فدراسیون وزنه برداری تمامی شرایط لازم را چه از نظر اسکان ، تغذیه ، مکمل ها و برنامه های تفریحی برای اردونشینان فراهم کرده است و هیچ کمبودی وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید