🔹عارف نوروزی مدیرعامل شستا در مجمع این شرکت گفت: به من گفتن می مانی و برو با قدرت کارت را انجام بده. اگر بخش خصوصی خرید کنیم شائبه هایی ایجاد می شود.

🔹وی در پاسخ به یک سهامدار گفت: به من گفتند که اگر با این ادبیات با دستگاه های حاکمیتی حرف بزنی سمت خود را ترک کن. من هیچ جا نرفتم که بعد از من بگویند برده، دزیده و خورده. من مدیر محکمی هستم، من جاهایی می رم و حرف میزنم و هزینه می دهم.

🔹نوروزی گفت: من به دولتمردان گفتم ۷۶.۴ همت به من بدهکارید، چرا پول من را در رابطه با بیمارستان های دولتی نمی دهید. بهترین سرمایه گذاری ، سرمایه گذاری از محل ایجاد بدهی است. راحترین کار حرف زدن است و من به عنوان نوکر شما هستم، حتما تا سال دیگر در این سِمَت می مانم و در این مجمع به شما گزارش می دهم.

🔹مدیرعامل شستا اظهار داشت: ارزش حقوقی پرونده های شستا بیش از ۳۹ هزار میلیارد تومان و بیش از ۲ هزار پرونده فعال حقوقی با ارزش داریم. وی در مورد کاهش سود نیز مشکل مدیریتی تاپیکو را یکی از علل کاهش سود دانست.

🔹مدیر عامل شستا در مورد تغییر مدیرعامل تاپیکو گفت: جمع بندی ما این بود که ایشان سابقه فعالیت نفتی و پتروشیمی نداشت و می بایست برکنار شود.
🔹در هلدینگ صدرتامین مجوز استحصال ۵ تن طلا در معادن تفتان استان سیستان و بلوچستان گرفته شده و ظرف ۳ سال آینده به ۵ تن و سپس به ۱۰ تن خواهد رسید. در شهرستان سقز نیز پروژه استحصال طلا بسرعت در حال انجام است و عیار طلای معادن سقز بیشتر از معادن تفتان ولی ذخیره طلای تفتان بیشتر از سقز است.

🔹مرتضی لطفی رئیس مجمع نیز گفت: اگر وزیر رفاه را استیضاح کنند، یک وزیر دیگری می آید و کار شستا انجام می شود

دیدگاهتان را بنویسید