🔹حجت اشرف‌زاده با فروش کلیه بلیت‌های کنسرتش که برای بیش از ده سانس در نیشابور تمدید شده، رکوردی جدید در کنسرت‌های استان خراسان را به خود اختصاص داده است.

🔹استقبال جالب از کنسرت این خواننده از سوی همشهری‌هایش، تا جایی ست که به نظر می‌رسد این خواننده احتمالاً تمدید‌های بیشتری را برای کنسرتش در نظر بگیرد.

🔹او شب گذشته و پس از برگزاری هشتمین سانس از این کنسرت در سالن فرهنگسرای سیمرغ نیشابور، با تشکر از مسئولین و مدیران فرهنگی نیشابور، از اجرای برنامه در این شهر ابراز غرور کرد و گفت: “استان خراسان همواره جزء توانمندترین استان‌ها در مباحث هنری و فرهنگی بوده است. ما مفتخریم که در این شب‌ها میزبان شما مردم هنردوست هستیم و از مدیران فرهنگی این شهر و استان نیز سپاسگزاریم. بدون شک اگر حمایت و همیاری آن‌ها نبود، هرگز این میزان استقبال را نمی‌دیدیم و پتانسیل بالای فرهنگی شهر نیشابور، پدیدار نمی‌شد. از اینکه در یک محیط فرهنگی و خانوادگی میزبان شما هستیم، خوشحالیم.”

🔹مشهد سالهاست که اجازه برگزاری کنسرت به هیچ خواننده‌ای نداده. محدودیت و برخی موارد مذهبی، اصلی‌ترین دلیل برای ممنوعیت کنسرت در این شهر است که همواره موافقین و مخالفینی داشته. از سوی دیگر پتانسیل بالای استان خراسان در موسیقی و معرفی مشاهیر و بزرگانی چون استاد شجریان، استاد لطفی، کیوان ساکت، ایرج جنتی عطایی، و خواننده‌هایی چون: محسن نامجو، آرون افشار، حجت اشرف‌زاده و… از ظرفیت‌های بالای این استان حکایت دارد.

🔹برگزاری بیش از ده سانس کنسرت در مهرماه امسال در نیشابور و استقبال ده هزار نفری از این کنسرت، بار دیگر بر ظرفیت‌های بالای موسیقایی این استان صحه گذاشته است./ بیلبورد

#چند_ثانیه

دیدگاهتان را بنویسید