مرتضی زبردست

ورزش خودجوش همگانی و عمومی در همه حال و تمام فصول سال حتی زمان بارش برف و باران زمستان هم طرفداران خاص خود را داشته و تعطیل پذیر نیست.
کارکنان خانواده بزرگ صنعت به دلیل فشردگی کار و مشکلات موجود از هر فرصتی برای شارژ روحی و فرار از ضعف جسمانی به ورزش می پردازند.
مدیران شرکت تام ایران خودرو نیز در ادامه برنامه های مستمر ورزشی خود دست به ابتکار جالبی زده و برای اولین بار راهی بوستان آسمان در ضلع شمال غربی باملند شدند تا فضای جدید را هم تجربه کرده و از یک نواختی فاصله بگیرند.
بوستان آسمان با وسعت بیش از ۱۶ هزار متر مربع، دارای پیست پیاده روی، دستگاه های بدن سازی، شهر بازی و زمین آسفالته فوتبال است، این مجموعه ماکتی از پارک پردیسان را تداعی می کند با این تفاوت که محیطی آرام و خانوادگی و حفاظت شده دارد.
در خلال پیاده روی در این مرکز تفریحی، ورزشی مباحث علمی، ادبی، اجتماعی و صحبت از نعمت جوانی هم به میان آمد و رسید به نقطه ای که ورزش، ضد افسردگی، مکمل سلامتی و عامل تأخیر پیری است.
و اما حرکت ورزشی های شرکت تام، پس از چند کیلومتر پیاده روی با کارهای توپی دنبال شد ابتدا هندبال و متعاقب آن فوتبال و سپس با تنیس، فوتبال گرم شد، در این بخش مهندس فرهاد واحدی و مهندس ایمان احتشام نسبت به دیگر دوستان درخشش بیش تری داشتند، ناگفته نماند تمرین صبحگاهی در خلوت این مجموعه که حالت اختصاصی پیدا کرده بود یک مشکل کوچولو نیز داشت و آن این که به روایت بعضی از دوستان نکته سنج، عکاس حرفه ای در آن نایاب بود و مجبور شدیم در محوطه ای که پرنده پر نمی زد برای این که آرشیو عکس ورزش پنج شنبه های مدیران تام خالی نماند به دعوت از عکاس آماتور بسنده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید