در پی درج نامه سرگشاده منتسب به جمعی از فعالان رسانه ای بسکتبال که در برخی رسانه ها منتشر شده نکاتی را متذکر می شود:

۱- اعضای کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی متشکل از جمعی کارشناسان و متخصصین حوزه ورزش و رسانه در راستای نقد و بررسی کلیت ورزش کشور از جمله عملکرد مدیران و روسای فدراسیون های مختلف و کمک به بهبود روند فعالیت ها در چهارچوب کشور مقتدر- ورزش مقتدر، اقدام به دعوت از آنان جهت شرکت در نشست های کارشناسی می کند. روال معمول این نشست ها مبتنی بر نقد، پیشنهاد و ارائه راهکار اعضا به مهمانان و شنیدن پاسخ مدعوین است.

۲-  معمول آن است که مهمانان جلسه کارگروه ورزش پس از استماع نقطه نظرات رییس و اعضای کارگروه، اقدام به ارائه گزارش عملکرد، پاسخ به پرسش های حاضرین و برنامه های اجرایی خود می کنند و در نهایت برآیند نشست از طریق رسانه های رسمی منتشر می شود.

۳- کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی به منظور تنویر افکار عمومی خصوصا اطلاع جامعه ورزش و رسم امانت، نقطه نظرات مهمانان را منعکس و قضاوت را به عهده مخاطبان می گذارد.

۴- از آنجایی که فلسفه وجودی این کارگروه حمایت از کلیت ورزش کشور، کمک به پیشرفت و ارتقا آن، مبارزه با فساد و استقرار مدیران توانمند و پاکدست در مناصب مختلف است لذا این آمادگی را دارد تا به طرق مختلف با سعه صدر، نقدهای منصفانه تلاشگران و زحمتکشان واقعی رشته های مختلف ورزش را به مخاطب اصلی و مسئولین ذیربط منعکس و در صورت دریافت پاسخ، نسبت به اطلاع رسانی عمومی جوابیه به شکل مناسب و مقتضی عمل نماید.
امید است در پرتو اصول اخلاق رسانه ای، قدرشناسی از زحمات کلیه دست اندرکاران، انتقاد سازنده و شفاف سازی امور، فعالیت های این کارگروه، بستر مناسبی را برای ارتقای برنامه ها و سیاست های مدیریت کلان ورزش فراهم آورد.

کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید