ممنوعیت کنترل و هدایت بیش از یک باشگاه در یک سری از رقابت ها ارتباط مستقیم با سلامت رقابت ها دارد. متاسفانه این تخلفات تا جایی عادی انگاری شده که حتی بعضا مشاهده می کنیم این باشگاه ها با اسامی مشابه یا یک پیشوند و پسوند در مسابقات شرکت می کنند

احمدرضا براتی سرپرست هیات فوتبال استان تهران در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی این هیات گفت: کلیه باشگاه های حاضر در رقابت های استان تهران باید تا قبل از آغاز فصل آینده نسبت به اخذ پروانه کمیسیون ماده 5 اقدام نمایند . داشتن این مجوز از بدیهیات و الزامات یک باشگاه است و عجیب است که برخی باشگا ها بدون دارا بودن این مجوز در رقابت ها شرکت می کنند.

براتی در ادامه افزود: بر اساس اساسنامه فدراسیون فوتبال و اساسنامه هیات ها و بر اساس الزامات بین المللی هیچ شخص حقیقی یا حقوقی نباید به هیچ شکل مستقیم و غیر مستقیمی کنترل و هدایت بیش از یک باشگاه در همان سری از رقابت ها را در اختیار داشته باشد و این موضوع در دستورالعمل راجع به نقل و انتقال امتیاز باشگاه ها که بنده در سال 1396 تدوین کردم و بعد از تصویب هیات رییسه فدراسیون به کلیه هیات ها ابلاغ شده نیز تصریح شده است.

دیدگاهتان را بنویسید