🔹بعداز افشای پنهان‌کاری نجومی درآمد ترکیش ایرلاین از دولت ایران و اضافه دریافت از مسافرین ایرانی، بار دیگر دفتر تهران این شرکت هواپیمایی خبرساز شده است.

🔹در چند روز گذشته دفتر تهران هواپیمایی ترکیه بسیاری از آژانس ها را به بهانه‌های غیر مستدل مشمول جریمه های میلیاردی کرده است.

🔹الف. مدیر یکی از آژانس‌های گردشگری با انتقاد از عدم نظارت جدی سازمان هواپیمایی کشوری بر روی ایرلاین‌های خارجی گفت: به تازگی ما و دیگر همکاران با جرایم سنگین از سوی ترکیش ایرلاین روبرو شده‌ایم که به نظرم این دفعه هم در رقم‌ها و هم در دلایل جریمه تفاوت بسیار زیادی نسبت به قبل را شاهد هستیم. نکته عجیب تر این که اصلا دلایل مطرح شده از سوی ترکیش منطقی و مستدل نیست.

🔹این فعال گردشگری تاکید کرد: به نظر بسیاری از آژانس‌های فروش بلیت هواپیما، آقای فاتح تونل مدیر دفتر ترکیش در تهران، شایستگی و تجربه لازم برای اداره دفتر مهم تهران را ندارد و با برخوردهای بد و غیر حرفه‌ای مسیر همکاری و تعامل را بسته است. درخواست ما از وزارت راه و سازمان هواپیمایی کشوری و سایر نهادهای نظارتی این است اجازه ندهند یک شرکت هواپیمایی خارجی این طور به شرکت‌های ایرانی زورگویی کند.

🔹الف. با اشاره به آغاز نظارت شدید سازمان هواپیمایی بر ایرلاین‌های داخلی گفت: چرا سازمان هواپیمایی کشوری در برابر تخلفات خارجی‌ها سکوت پیشه کرده؟ ما از کاپیتان محمدی بخش رییس سازمان انتظار داریم با جدیت با تخلفات ایرلاین های خارجی برخورد و از منافع ایرانیان دفاع کند.

دیدگاهتان را بنویسید