روزنامه شرق نوشت:

🔹 ۱۲ آبان ماه در جریانِ ناآرامی‌های حوالی بهشت سکینه و کمال شهر کرج، روح الله عجمی با ضربات متعدد چاقو جان خود را از دست داد.

🔹در پرونده عجمیان ۱۶ متهم وجود دارد. بر اساس اعلام سخنگوی قوه قضاییه برای پنج نفر از متهمان، حکم اعدام صادر شده و ۱۱ نفر، از جمله سه کودک زیر ۱۸ سال، به حبس‌های طولانی‌مدت محکوم شدند.

🔹دکتر حمید قره‌حسنلو، متخصص رادیولوژی در کرج، یکی از پنج نفری است که بر اساس اطلاعیه قوه قضاییه به اعدام محکوم شده است و همسر او فرزانه قره حسن لو محکوم به ۲۵ سال زندان شده است.

🔹سید محمود علیزاده طباطبایی، وکیل دادگستری گفت: بر اساس اظهارات خانواده و دوستان، ایشان (دکتر حمید قره‌حسنلو) آن روز هرکجا آسیب دیده‌ای می‌دیده، فارغ از اینکه به چه جریانی تعلق دارد به وظیفه پزشکی خود عمل کرده و به او کمک کرده است.

🔹آقای دکتر همان روز یک روحانی مجروح را می‌بیند و ایشان را به بیمارستان می‌رساند. موقع برگشت به خانه وارد همان کوچه‌ای می‌شود که آن اتفاق افتاده است.

🔹دکتر در آن صحنه (شهادت بسیجی) هیچ نقشی نداشته است و فقط زمانی که متوجه شده کسی آسیب دیده برای کمک وارد صحنه شده است. اما ایشان را به اتهام اینکه در این ماجرا نقش داشته درب منزلشان دستگیر کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید