خسرو کفیلی

شرکتم در انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری معلوم نیست.
حسین رضازاده رییس اسبق فدراسیون وزنه برداری در حالی که ثبت نام از نامزدهای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری چند روزی است آغاز شده است ، با بیان این مطلب گفت : هنوز در خصوص اینکه در این انتخابات شرکت و یا شرکت نکنم تصمیم گیری نکرده ام ، چند روز دیگر تا پایان ثبت نام از نامزدها باقی مانده است و در این مدت تصمیم خود را اعلام خواهم کرد.
رضازاده که تنها ایرانی حاضر در هیات اجرایی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا نیز هست در باره گفت وگوهایش با مسوولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون وزنه برداری برای نامزدی دوباره اش برای شرکت در این انتخابات اظهارداشت : انتخابات کنفدراسیون وزنه برداری آسیا اواخر دی ماه جاری در دوحه – قطر برگزار خواهد شد . در خصوص حضورم در این انتخابات گفت وگوهایی را با دست اندرکاران ورزش کشور انجام داده ام که هنوز نهایی نشده است . افزون بر من فدراسیون وزنه برداری نامزدهای دیگری را برای تصدی پست هایی در این کنفدراسیون انتخاب کرده است که بزودی اسامی آنان اعلام خواهد شد.
رییس سابق فدراسیون وزنه برداری در باره رایزنی هایش با مقامات فدراسیون جهانی وزنه برداری و کنفدراسیون وزنه برداری آسیا برای شرکت در انتخابات فوق نیز گفت : در خلال برگزاری رقابتهای آسیایی بحرین با مسوولان فدراسیون جهانی وزنه برداری و کنفدراسیون وزنه برداری آسیا به همراه سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه برداری دیدار و رایزنی به عمل آوردیم . دراین دیدارها مسوولان این نهاد وزنه برداری حمایت خود را از نامزدهای ایرانی برای شرکت در این انتخابات اعلام کردند.
رضازاده که رییس کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری نیز هست ، در باره نتایج کسب شده از سوی ملی پوشان وزنه برداری ایران در رقابتهای جهانی کلمبیا که حکم گزینشی بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را نیز داشت ، گفت : با توجه به پیش بینی هایی که کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران پیش از اعزام هفت ملی پوش کشورمان به این رقابتها بیان داشتند می توانم بگویم که برخی از ملی پوشان انتظارات را بر آورده نکردند.
کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران انتظار کسب مدال های بیشتری را از سوی ملی پوشان کشورمان به ویژه در تک حرکات داشت که این چنین نشد.
او تصریح کرد : کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری بزودی تشکیل جلسه خواهد داد و پس از استماع گزارش کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران ، نظر خود را رسما اعلام خواهد کرد.
رییس کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری در ادامه گفت : نگاهی به نتایج کسب شده از سوی وزنه برداران در رقابتهای جهانی نشان داد که این مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد . کشورهای مختلف در این رشته ورزشی سرمایه گذاری کرده اند و کسب مدال از این مسابقات بسیار سخت است.
رضازاده که رییس انجمن پاراوزنه برداری فدراسیون جانبازان و معلولان نیز هست به شرکت تیم کشورمان در رقابتهای جام جهانی پاراوزنه برداری که در دوبی امارات عربی متحده برگزار شد اشاره کرد و گفت : تیم هفت نفره ایران در حضور ۴۲ کشور شرکت کننده عنوان قهرمانی را کسب کرد.
پنج مدال طلا و دو برنز حاصل تلاش وزنه برداران جانباز و معلول کشورمان در این مسابقات بود که نتیجه بسیار خوبی است.
او به هدف گذاری کادر فنی تیم ملی پاراوزنه برداری ایران برای شرکت در بازی های پاراآسیایی هانگ ژو که سال آینده برگزار می شود اشاره کرد و افزود : هدف اصلی ما حضور قدرتمند دراین بازی ها با کسب بیشترین مدال است.
با توجه به زمانی که دراختیار داریم ، اردوها را تداوم خواهیم بخشید ضمن آنکه از شماری از وزنه برداران جوان نیز در تیم بهره خواهیم برد.

دیدگاهتان را بنویسید