خسرو کفیلی

زمان کافی برای آماده شدن به منظور شرکت در رقابتهای جهانی کلمبیا دراختیار نداشتم.
رضا بیرانوند ملی پوش دسته۹۶ کیلوگرم تیم وزنه برداری ایران در رقابتهای آسیایی بحرین با بیان این مطلب گفت: با توجه به فاصله زمانی اندک رقابتهای آسیایی بحرین و پیکارهای جهانی کلمبیا و مصدومیت کهنه ای که داشتم تصمیم گرفتم اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران را ترک کنم و شرکت در رقابت های جهانی کلمبیا که خیلی برایم مهم بود از دست بدهم .
او با اشاره به حضورش در رقابتهای وزنه برداری بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در ترکیه و سپس پیکارهای آسیایی بحرین اظهارداشت: پس از شرکت در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی که در آن قهرمان شدم ، نخست قرار بود که پس از بازگشت از ترکیه به استراحت بپردازم و خود را برای شرکت در رقابتهای جهانی کلمبیا که حکم گزینشی بازی های المپیک پاریس را دارد ، آماده کنم که این چنین نشد و به تصمیم کادر فنی تیم ملی وزنه برداری کشورمان بدون استراحت در اردوی آمادگی تیم ملی شرکت کردم تا در رقابتهای آسیایی شرکت کنم .
من تنها به خاطر شرایط تیمی تیم کشورمان در رده بندی تیمی تیم شرکت کننده در رقابتهای آسیایی شرکت کردم و از همان ابتدا می دانستم که نتایج خوبی در این مسابقات کسب کنم .
پس از بازگشت از منامه تنها ۴۵ روز زمان داشتم تا خود را برای شرکت در رقابتهای جهانی کلمبیا آماده کنم که پس از چند روز به این نتیجه رسیدم که زمان کافی در اختیار ندارم تا به ریکاوری و رفع مصدومیتم بپردازم از همین رو تصمیم به ترک اردو گرفتم که این تصمیم با موافقیت کادر فنی تیم ملی روبه رو شد.
ملی پوش سابق وزنه برداری ایران با اشاره به اینکه هدف نهایی اش کسب امتیازات لازم برای حضور در بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس است اظهارداشت : من شرکت در نخستین مرحله رقابتهای گزینشی بازی های المپیک را از دست دادم ولی ۴ رویداد گزینشی دیگر باقی مانده است که می توانم در آن شرکت کنم و امتیازات لازم را کسب کنم .
از هم اکنون خود را برای شرکت در رقابتهای آسیایی که اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود و سپس بازی های آسیایی هانگ ژو که هر دو حکم گزینشی دارند آماده می کنم که امیدوارم به حدنصابهای خوبی در این دو رویداد مهم دست یابم .
او تصریح کرد : با رفع مصدومیتم که گرفتگی ماهیچه است پیش از شرکت در دو رویداد فوق در فصل آینده لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور شرکت خواهم کرد و برای تیم ملی حفاری اهواز وزنه خواهم زد.
رقابتهای لیگ محل مناسبی است که از میزان آمادگی خود آگاه شوم و با حریفان داخلی خود به رقابت بپردازم .
بیرانوند در باره شرایط دیگر دعوت شدگان به اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران که خود را برای شرکت در رقابتهای جهانی کلمبیا آماده می کنند ، گفت : با توجه به اینکه کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران اعلام کرده است که تیمی کیفی به کلمبیا اعزام می کند هر وزنه برداری که در شرایط ایده آل قرار داشته باشد در این مسابقات شرکت خواهد کرد.
با توجه به اینکه شرایط من فکر می کنم تیم ایران با سه و یا چهار نفر به کلمبیا اعزام خواهد شد و من برای هر یک از وزنه بردارانی که بتوانند دوبنده تیم ایران را بر تن کنند در این مسابقات آرزوی موفقیت می کنم .
او در باره عملکرد سعید علی حسینی سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران و دیگر اعضای کادر فنی این تیم نیز گفت : علی حسینی و دستیارانش تمامی تلاش خود را انجام می دهد تا تیم ایران بهترین نتیجه را در رقابتهای مختلف بدست آورد .

دیدگاهتان را بنویسید