خسرو کفیلی

یک تیم پزشکی تلاش خواهند کرد تا رسول معتمدی ملی پوش وزنه برداری ایران به روزهای اوج خود برای شرکت در رقابتهای مختلف بازگردد.
دکتر فرشاد غزالیان سرپرست کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری با بیان این مطلب گفت ‌: کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری در پی مصدومیت رسول معتمدی ملی پوش وزنه برداری ایران درخلال لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور ، در دو پروسه زمانی مختلف نسبت به برنامه ریزی برای مداوای این وزنه بردار اقدام کرد.
او افزود : در وهله نخست این کمیته پس از انجام آزمایش های متعدد و مشورت با متخصصان با انجام عمل جراحی این وزنه بردار پرآتیه کشورمان موافقت کرد و او از ناحیه دست مورد عمل جراحی قرار گرفت و سپس تیمی متشکل از متخصصان مختلف کار آمادگی او را برای بازگشت به میادین مختلف ورزشی را برعهده خواهند گرفت.
او با اشاره به اینکه دو ماه بطول خواهد کشید که معتمدی به صحنه رقابتهای وزنه برداری باز گردد ، افزود : برای آماده کردن این وزنه بردار نیاز به متخصصان مختلف از جمله پزشکان تغذیه ، توانبخشی ، روانشناس و.. دارد که من برنامه ای در این خصوص تدوین و دراختیار مسوولان فدراسیون وزنه برداری قرار داده ام .
غزالیان با اشاره به مصدویت دیگر این چنینی از جمله آسیب دیدگی بهداد سلیمی و محمدحسین برخواه ملی پوشان پیشین وزنه برداری ایران اظهارداشت : من پیش از این تجربه چنین اتفاقاتی را دارم و بگونه ای برنامه ریزی کرده ایم که این وزنه بردار با مشکلات اسلاف خود روبه رو نشود و هر چه زودتر به شرایط آرمانی اش بازگردد و بتواند بار دیگر برای کشورمان در میادین مختلف افتخار کسب کند.
سرپرست کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری در پاسخ به زمان آغاز تمرینات بدنسازی معتمدی نیز گفت : معتمدی اکنون دوران نقاهت را می گذراند و بزودی به تهران باز خواهد گشت و پس از مشورت با پزشک معالجش وانجام فیزیوتراپی تمرینات بدنسازی خود را آغاز خواهد کرد.
زمان آغاز تمرینات این وزنه برداری بستگی به نظر پزشک معالجش دارد .
غزالیان به تشکیل پرونده پزشکی برای تمامی ملی پوشان وزنه برداری ایران اشاره کرد و گفت : یکی از برنامه های این کمیته تشکیل پرونده پزشکی برای تمامی ملی پوشان وزنه برداری ایران در رده های گوناگون سنی است با تشکیل این پرونده کادر های فنی تیم های ملی وزنه برداری ایران از شرایط روحی و روانی و فیزیکی ملی پوشان آگاه خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید