برنامه محفل و سالنو شبکه سه در صدر توجه مردم
🔹طبق اعلام سازمان صداوسیما، محفل با ۲۷.۹ درصد و زندگی پس از زندگی ۲۷.۱ درصد توجه مخاطبین سازمان صداوسیما بودند. سال گذشته زندگی پس از زندگی پرمخاطبترین برنامه افطار با ۲۶ درصد مخاطب بود و محفل نسبت به سال قبل رشد داشته است.
🔹طبق آمار تلوبیون در ۲۴ ساعت منتهی به سال، ۱۱۲ هزار و ۵۴۶ آی پی منحصر بفرد در لحظه سال تحویل شبکه سه را تماشا میکردند. بیش از ۴۰ هزار آیپی مخاطب شبکه یک بودند و بیش از ۳۰ هزار آیپی شبکه دو را تماشا میکردند.