حسن بیادی دبیرکل حزب آبادگران جوان ایران:

🔹 امام هم در ابتدا قصد براندازی شاه را نداشت و قصد ایشان اصلاحات بود. نامه هایی که به شاه نوشته اند دال بر این موضوع است، امام در نامه هایشان نوشته‌اند که من می خواهم شما شاه باشید و نمی‌خواهم نوکر امریکا باشید.

🔹از غرش شیرها نمی ترسم، بلکه از سکوت موریانه هایی که بدنه این نظام و انقلاب را دارند می خورند می ترسم. این باندهای متصل به قدرت و ثروت خطر اصلی هستند. این ها دارای پشتوانه سیاسی نیز هستند. برای مثال فرد را اعدام می کنند به این دلیل که سکه طلا از ۸۰۰ تومان به یک و نیم میلیون افزایش یافت. همین که داشتید آن شخص را اعدام می کردید به ۵ میلیون تومان رسید بقیه اش را کی اضافه کرده است؟

🔹خود آقای رئیسی در این اغتشاشات کمترین موضع را گرفته است. بخش عمده عملکرد دولت ، نتیجه اش این شورش شده است. اگر چه شورش از بیرون هدایت می شود، ولی خوراکش را این عدم موفقیت و عملکرد مناسب تهیه کرده است.

🔹وقتی شما از روی عدم شناخت اقتصاد کشور می گویید که ۴ قلم جنس را می خواهید گران کنید ولی در عوض هزار قلم جنس گران می شود، ککتان هم نمی گزد، و مواردی را مثل آّب و برق و تلفن را اینگونه افزایش قیمت می دهید، یا آبونمان تلفن ۴ هزار تومان بوده، و الان ۲۵ هزار تومان شده است، اوضاع همین می شود

دیدگاهتان را بنویسید