نماینده مجلس با بیان اینکه این‌هایی که برجام را آتش زدند باید محاکمه شوند، گفت: آنها کاری را که اسراییلی‌ها می‌خواستند انجام دادند؛ پیامدهای اقتصادی آن هم که امروز آنقدر برای مردم ملموس است که با گفتن این که ما پیشرفت کردیم، بیشتر به مسئولان بدبین می‌شوند.

جلیل رحیمی جهان‌آبادی در گفت‌وگویی با خبرآنلاین افزود: تندروها منافع ملی را از بین برده و کشور را به این روز انداخته‌اند که نه آینده‌ای برای ما هست و نه آینده‌ای برای بچه‌هایمان.

وی اظهار کرد: یک اقلیت شیپور به دست روی منبر و یک اقلیت شیپور به دست کف خیابان هر بلایی می‌خواهند سر منافع ملی و امنیت کشور می‌آورند. چرا جلوی آنها نمی‌ایستیم؟ مگر مملکت فقط مال این‌هاست؟ مملکت مال مردمی است که این روزها اجاره خانه ندارند و برای مایحتاج ‌زندگی به مشکل برخورده‌اند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در شرایط بد بینالمللی هستیم، اظهار کرد: به مشروعیت سیاسی و کاهش فاصله بین حاکمیت و نظام نیاز داریم و همچنین کاهش سردی و گوشه‌گیری نیروهای سیاسی به قدرت ما و پشتوانه مذاکرات بین‌الملی و رفع تنش‌های بین‌المللی ما هم کمک می‌کند. من فکر می‌کنم دغدغه بسیاری از فعالان سیاسی الآن همین است.

وی ادامه داد: ما نیاز به آشتی ملی داریم. نیاز داریم توان همه‌ی کشور را در حل مشکلات اقتصادی کشور به کار ببریم. آستانه تحمل مردم تمام شده. شرایط عادی نیست که ما با روال عادی و روتین قانون‌گذاری در مجلس و سیاست‌گذاری در وزارت‌خانه‌ها را دنبال کنیم. همه باید متمرکز بشویم روی حل بحران اقتصادی کشور و روی کاهش فاصله رو به افزایش بین مردم و حاکمیت. آمار مشارکت دو انتخابات قبلی را نگاه کنید. چه بازخوردی به ما ارائه می‌دهند؟

دیدگاهتان را بنویسید