در ۲۴ ساعت گذشته فرد یا افرادی اقدام به آتش زدن مقبره دو امامزاده در شهرستان‌های دهلران و آبدانان به صورت هم زمان کرده‌اند.این دو امامزاده سید یوسف (ع) و سید حبیب (ع) که در فاصله ۶ کیلومتری از هم قرار دارند

در 24 ساعت گذشته فرد یا افرادی اقدام به آتش زدن مقبره دو امامزاده در شهرستان‌های دهلران و آبدانان به صورت هم زمان کرده‌اند.

این دو امامزاده که سید یوسف (ع) و سید حبیب (ع) که در فاصله 6 کیلومتری از هم قرار دارند، توسط این افراد مورد هتک حرمت قرار گرفته که این اقدام و نشر آن در فضای مجازی موجب خشم و مردمی نسبت به این اقدام موهن و داعش‌گونه افراد مسبب در استان ایلام شده است.

تجمع مردم شهرستان آبدانان در محکومیت این اقدام در صبح امروز، صدور بیانیه‌ها و اظهارنظر شخصیت‌ها و مقامات و آحاد مردم در محکومیت این اقدام فضای استان ایلام را در بر گرفته و شهروندان ایلامی خواهان برخورد با بانیان چنین اقدامی شده‌اند.

حجت‌الاسلام سید محسن موسوی، امام جمعه دهلران با حضور میدانی در محل حادثه این اقدام را محکوم و اظهار داشت: این دو امامزاده در شهرستان‌های دهلران و آبدانان سال‌های متمادی مورد احترام مردم بوده و جایگاه بالایی نزد مردم دارند.

وی افزود: خبر دردناک حرکت غیرانسانی و غیردینی آتش زدن 2 امامزاده در دهلران و آبدانان موجب تاسف مردم و مسئولان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید