محله افسریه در جنوب شرقی شهر تهران واقع شده است. به دلیل موقعیت مکانی این محله، قیمت اجاره خانه در اینجا نسبت به سایر محله‌های تهران کمی معقول‌تر است. البته ممکن است برخی افراد تصور کنند که افسریه از امکانات خوبی برخوردار نیست و یا امنیت پایینی دارد. اما در حقیقت، مراکز تفریحی و ورزشی بسیار خوبی در افسریه وجود دارد و امنیت این محله به دلیل سکونت خانواده‌های نظامی در سطح قابل قبولی قرار دارد.

ورزشگاه تختی، بوستان والفجر، بوستان بسیج، باشگاه سوارکاری قصر فیروزه، پارک سرخه حصار و… از جمله امکانات ورزشی و تفریحی افسریه محسوب می‌شود. کسانی که قصد اجاره یک خانه نقلی در تهران را دارند، می‌توانند موارد خوبی را در این محله پیدا کنند. کاماپرس در ادامه، آخرین قیمت رهن و اجاره آپارتمان 70 متری در افسریه را مورد بررسی قرار می‌دهد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ساختمان و عمران، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*مبلغ ودیعه یک آپارتمان دو خوابه 70 متری در افسریه 200 میلیون تومان و قیمت اجاره ماهانه آن، چهار میلیون و 500 هزار تومان است. سن بنای این آپارتمان 12 سال بوده و دارای پارکینگ و انباری است. واحد آگهی شده در طبقه چهارم قرار داشته و این ساختمان فاقد آسانسور است. این واحد به خانواده (حداکثر سه نفر) و افراد مجرد اجاره داده می‌شود.

*یک آپارتمان 70 متری دو خوابه در افسریه با 250 میلیون تومان ودیعه و اجاره ماهیانه 6 میلیون تومان، آگهی شده است. این بنا ساخت سال 1388 بوده و به طور کامل بازسازی شده است. واحد مذکور فاقد آسانسور و پارکینگ بوده اما دارای یک انباری است. مبلغ فوق غیر قابل تبدیل بوده و این واحد تنها برای اجاره خانواده مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید