🔹معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف ارج نهادن به تلاش‌ها و فعالیت‌های اصحاب رسانه و ایجاد رقابت سالم در راستای ارتقای استانداردهای رسانه‌نگاری در کشور، جشنواره ملی رسانه‌های ایران (جشنواره مطبوعات) را برگزار می‌کند.

🔹در رقابت گسترده‌ای که میان انواع رسانه‌ها با کارکردهای متنوع در ایرانِ امروز وجود دارد، رسانه‌ای که عمیق ببیند، ظریف روایت کند و در مرز واقعیت حرکت کند، می‌تواند اثرگذار و جریان‌ساز باشد. این نقطه عطفی است که رسانه‌های حرفه‌ای را از انبوه رسانه‌های خرد و بی‌نام و نشان متمایز می‌کند.

🔹دبیرخانه بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران با استعانت از درگاه خداوند و با مشارکت نهادهای تخصصی، صنفی و دانشگاهی در حوزه رسانه، این رویداد بزرگ را با درنظر گرفتن تحولات فوق‌الذکر و پس از یک وقفه ۱۰ ساله برگزار می‌کند.

🔹از تمامی روزنامه‌نگاران فرهیخته و اصحاب رسانه، مطبوعات، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و فعالان رسانه‌های اجتماعی دعوت می‌شود آثار خود را که از تاریخ ۰۱/۰۱/۱۴۰۱ تا پایان مهلت فراخوان۰۷/۰۴/۱۴۰۲ تولید و منتشر کرده‌اند، براساس قالب ها، بخش‌ها و موضوعات مطرح شده در فراخوان به دبیرخانه جشنواره از طریق سامانه ارسال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید