متقاضیان باید به منظور خرید محصولات ایران‌خودرو صرفاً از طریق سامانه ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند و از ثبت‌نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند.
،متقاضیان باید به منظور خرید محصولات ایران‌خودرو صرفاً از طریق سامانه ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند و از ثبت‌نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند.پیش فروش ایران خودرو یک فرایند است که در آن شرکت ایران خودرو خودروهای جدید را به مشتریان عرضه می‌کند قبل از آنکه خودروها به بازار عمومی عرضه شوند.

پیش فروش ایران خودرو برای مشتریان علاقه‌مند به خرید خودروهای جدید، یک فرصت مناسب برای خرید قبل از افزایش قیمت و یا دریافت تسهیلات و تخفیفات ویژه فراهم می‌کند.یکی از محصولات معروف در حوزه پیش فروش ایران خودرو، خودروی سدان مدل “سمند” است. از جمله خودروهای سواری مانند “پژو ۴۰۵″، “دنا”، “تیبا” و “دوازده سوپر”. همچنین، خودروهای وانت و اس‌ی‌وی نیز در فهرست پیش فروش ایران خودرو قرار می‌گیرند.برای شرکت در پیش فروش ایران خودرو، مشتریان معمولاً باید از طریق نمایندگان رسمی یا دفاتر فروش ایران خودرو در سراسر کشور ثبت نام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید